Siliconen verwijderen

Gestart door whachamacollit, 06-01-2008 23:34:26

Vorige topic - Volgende topic

whachamacollit

Mijn beste Heren, Dames ook,

Aangezien Whachamacollit junior de leeftijd heeft bereikt om zich gemotoriseerd voort te kunnen laten stuwen, heeft senior zich met de keuze van het vervoermiddel bemoeid.
De aanschaf van een Italjet Dragster heeft mij verblijd en nu moet het machientje nog in afzichtelijke tinten gespoten worden.
Tijdens de voorbereidingen alles keurig gespoten en ontvet, maar na het eerste laagje gespoten te hebben blijken er "vissenogen" te verschijnen. Deze ogen zijn waarschijnlijk door aanwezige siliconen veroorzaakt, en u voelt het al, mijn vraag is: waarmee krijg ik dergelijke rommel van dit vervoermiddel af? ik zou graag nog een jaartje langer "alwetend" en "probleemoplossend" willen blijven in de ogen van mijn oudste telg en elke vorm van hulp uwerzijds, zal in dankbaarheid door ondergetekende in ontvangst worden genomen.
Een foto, gek op plaatjes als u allen bent zal ik u niet onthouden.
En nee, dit is niet hoe hij er nu al uitziet...

"Is het sap het knijpen waard"

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

whachamacollit

Top! Thx voor snelle hulp Reneetje!

"Is het sap het knijpen waard"

Ronbroek

Tast dat geen plastic of autolak aan ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

reneetje

Citaat van: Ronbroek op 06-01-2008 23:46:39
Tast dat geen plastic of autolak aan ?

Autolak niet , maar plastic weet ik niet.

Trouwens silliconen vlekken op de oude lak is de grootste nachtmerrie voor een spuiter, lastig te behandelen, je moet het er bijna uitschuren..... :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

ovlov 058

Citaat van: whachamacollit op 06-01-2008 23:34:26
Mijn beste Heren, Dames ook,

Aangezien Whachamacollit junior de leeftijd heeft bereikt om zich gemotoriseerd voort te kunnen laten stuwen, heeft senior zich met de keuze van het vervoermiddel bemoeid.
De aanschaf van een Italjet Dragster heeft mij verblijd en nu moet het machientje nog in afzichtelijke tinten gespoten worden.
Tijdens de voorbereidingen alles keurig gespoten en ontvet, maar na het eerste laagje gespoten te hebben blijken er "vissenogen" te verschijnen. Deze ogen zijn waarschijnlijk door aanwezige siliconen veroorzaakt, en u voelt het al, mijn vraag is: waarmee krijg ik dergelijke rommel van dit vervoermiddel af? ik zou graag nog een jaartje langer "alwetend" en "probleemoplossend" willen blijven in de ogen van mijn oudste telg en elke vorm van hulp uwerzijds, zal in dankbaarheid door ondergetekende in ontvangst worden genomen.
Een foto, gek op plaatjes als u allen bent zal ik u niet onthouden.
En nee, dit is niet hoe hij er nu al uitziet...
http://samboger.com/db5/00425/samboger.com/_uimages/italjet.jpg

Laat me raden, kleur word CY  :eusa_sick: :eusa_silenced: ;D.

Na verwijdering siliconen, een paar keer goed ontvetten, slissen(p800)en terug ontvetten.

Er zijn ook producten voor in de verf te doen.

Nieuwjaarsgroeten :)

R.Bijl

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

ief

Citaat van: R.Bijl op 07-01-2008 13:24:07
Cola wil ook wel......
zeker met baccardi erin....erg lekker. 8)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

R.Bijl

Citaat van: ief op 07-01-2008 13:27:25
Citaat van: R.Bijl op 07-01-2008 13:24:07
Cola wil ook wel......
zeker met baccardi erin....erg lekker. 8)

;D lekker hoor.....maar heb gehoord dat het werkt,zonder bacardi dan :eusa_think:
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....