Spanish Fly - restauratie 855 T-5R

Gestart door Starbuck, 07-01-2008 13:57:01

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Citaat van: Ludo op 03-04-2008 21:50:20
Citaat van: Starbuck op 03-04-2008 21:09:24
Oh, wat haat ik dat parkeren! :evil:

tja, het zijn de rijscholen niet meer van vroeger hé...   :evil:
Sorry hoor, maar ik ben van de tijd van de rijscholen van vroeger... :-\
Ik haat parkeren en daarom kan ik dat niet :eusa_sick:
Maar geen probleem voor mij om dat eerlijk toe te geven, het is nu zo.
Op één van de volgende meetings zal ik wel beroep kunnen doen op de barmhartigheid van een forumlid om de DOP goed te zetten?

Eugene

Citaat van: Starbuck op 03-04-2008 22:00:18
Op één van de volgende meetings zal ik wel beroep kunnen doen op de barmhartigheid van een forumlid om de DOP goed te zeteen?

Plaats zat om te parkeren joh, niemand die em bij jouw auto in de buurt durft te zetten ;D

If it's not blown, it sucks...

Starbuck

Citaat van: Eugene op 03-04-2008 22:01:22
Citaat van: Starbuck op 03-04-2008 22:00:18
Op één van de volgende meetings zal ik wel beroep kunnen doen op de barmhartigheid van een forumlid om de DOP goed te zeteen?

Plaats zat om te parkeren joh, niemand die em bij jouw auto in de buurt durft te zetten ;D
;D ;D ;D
Heeft ook z'n voordelen! ;)

Volvo Felipe

of gewoon met iemand meerijden, of gewoon de taxi nemen

hahaha

Starbuck

Citaat van: Volvo Felipe op 03-04-2008 22:37:52
of gewoon met iemand meerijden, of gewoon de taxi nemen

hahaha
;D ;D ;D

Is er nu niemand die wil zien hoe pijn het doet...  :eusa_sick:

whachamacollit

Ach Starbuck, een (de) bekende Vlaamse Schrijver wist de volgende woorden al eens aan het papier toe te vertrouwen "ik kan geen menselijk wezen zien lijden zonder een hartelijke lach", maar daar sluit ik mij niet bij aan, wat u niet met verbazing vervullen zal naar ik aanneem?

"Is het sap het knijpen waard"

Starbuck

Citaat van: whachamacollit op 03-04-2008 23:03:00
Ach Starbuck, een (de) bekende Vlaamse Schrijver wist de volgende woorden al eens aan het papier toe te vertrouwen "ik kan geen menselijk wezen zien lijden zonder een hartelijke lach", maar daar sluit ik mij niet bij aan, wat u niet met verbazing vervullen zal naar ik aanneem?

Ikke verbaasd?
Helemaal niet!
"Uw woorden zijn als zwarte schaapjes, net zoals uw woord is mijn ziel onbeduidend"
En nu die parkeersensoren! :evil: ;)

Volvo Felipe

Ah Starbuck het zijn maar beginners fouten hihi

850 T5 Freak

gewoon expres gedaan, nu heeft hij een goede smoes om parking support in te bouwen  :eusa_whistle:

;D ;D ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Starbuck

Citaat van: Volvo Felipe op 03-04-2008 23:13:40
Ah Starbuck het zijn maar beginners fouten hihi

Weet je wel hoe lang ik niet parkeren kan?
Ik haat het, dus kan ik het niet...
Ik kan het niet omdat ik het niet graag doe omdat ik parkeren haat... :evil:

Starbuck

Citaat van: 850 T5 Freak op 03-04-2008 23:18:09
gewoon expres gedaan, nu heeft hij een goede smoes om parking support in te bouwen  :eusa_whistle:

;D ;D ;D

Waarom heb je dan Tuut-Tuut nodig?

Juist, omdat ik niet kan parkeren... ;)

850 T5 Freak

Citaat van: Starbuck op 03-04-2008 23:12:49
Citaat van: whachamacollit op 03-04-2008 23:03:00

Ikke verbaasd?
Helemaal niet!
"Uw woorden zijn als zwarte schaapjes, net zoals uw woord is mijn ziel onbeduidend"
En nu die parkeersensoren! :evil: ;)

hmm  :eusa_think: " nu die parkeersensoren met duiveltje erachter"   ;D komt tog echt over dat je het expres deed   ;D hihi
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

whachamacollit

Parkeren mijn beste, is net als tanken, een minpuntje aan de liefde voor automobielen. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat wij "de onzen" aan het einde van elke rit, op een fotogenieke plaats met ruimte rondom, kunnen achterlaten, en dat bij terugkomst van de eigenaar de tank alweer tot de nok gevuld is. Helaas is dat niet het geval en moeten wij het doen met parkeersensoren en gratis glazen van de pomp waarin het verdriet verdronken kan worden.

"Is het sap het knijpen waard"

Starbuck

Citaat van: whachamacollit op 03-04-2008 23:25:51
Parkeren mijn beste, is net als tanken, een minpuntje aan de liefde voor automobielen. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat wij "de onzen" aan het einde van elke rit, op een fotogenieke plaats met ruimte rondom, kunnen achterlaten, en dat bij terugkomst van de eigenaar de tank alweer tot de nok gevuld is. Helaas is dat niet het geval en moeten wij het doen met parkeersensoren en gratis glazen van de pomp waarin het verdriet verdronken kan worden.

Dat laatste is eigenlijk een goed idee :eusa_think:

"vul de glazen, oh gij Heer, pomp ons gemoed met verdronken verdriet, geef nieuw leven aan degene die zijn verdriet verdronk"

Maar daar heb ik geen glazen gratis parkeersensoren mee... ;D

Volvo Felipe

hihi, maar zo duur zijn ze nu ook weer niet hé......