"Forum-meeting: Uitdeuken zonder spuitendag 12 april"

Gestart door marcelV70R, 06-01-2008 18:37:07

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Ik had die ene post van hem over het hoofd gezien en ahv de eerste post had ik de indruk dat hij er voorlopig ff geen zin in had, vandaar.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

wplas1

Citaat van: wplas1 op 11-01-2008 16:46:07
Citaat van: Turbo-Geek op 11-01-2008 16:20:03
Dat is een optie !
Maar als CeeBee en consorten het liever niet meer doen (begrijpelijk) dan kan er ook gekeken worden naar een alternatief want er zijn legio van dit soort bedrijfjes.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een goed  'Spot Repair' bedrijf ?

Zojuist kontakt gehad met de bedrijfsleider van Kasco autoschade in Leiderdorp, onderdeel van de Kamsteeggroep (dealer van VW en Audi). Het een en ander uitgelegd en ik moet nu even met wat documentatie (zal wel op het printen van het topic uitkomen) langs komen om een en ander te bespreken. Hij heeft dus nog GEEN ja of nee gezegd. Het is wel een bedrijf dat als zeer goed bekend staat. Kijk hiervoor ook even op www.kamsteeg.nl onder autoschade. Als ik geweest ben laat ik het even weten. Normaal zijn ze op zaterdag alleen voor noodgevallen aanwezig. Andere suggesties of initiatieven blijven natuurlijk ook van harte welkom.

Ik onderneem op het moment even niets. Heb mijzelf zojuist aangemeld voor deelname op het Volvo40forum.

Turbo-Geek

1 ding is zeker, er is behoefte voor een dergelijke service, het moet nu alleen in goede banen worden geleid.
Hoeveel deelname heb je nodig CeeBee ?

DirkT?

Citaat van: Turbo-Geek op 12-01-2008 11:50:15
1 ding is zeker, er is behoefte voor een dergelijke service, het moet nu alleen in goede banen worden geleid.
Hoeveel deelname heb je nodig CeeBee ?

Laat ik eens een gok wagen:
Minimaal 20 deelnemers, maximaal 50. Mochten we over die 50 heen gaan, dan zijn de eerste 50 aanmeldingen de winnaars.

Turbo-Geek

Denk dat we het in fases moeten doen :

1- Weten wat CeeBee wil hebben aan min. en max. deelnemers (of evt een ander bedrijf als het niet bij CeeBee kan lukken op de 1 of andere reden)
2- Inventariseren wie er wil deelnemen
3- Datum vaststellen (en lokatie mocht het een ander bedrijf worden)
4- Aanbetaling doen (wordt verekend met de kosten op die dag, niet verschijnen ongeacht de reden is verlies van aanbetaling)
5- Groen licht voor de Uitdeukdag

Ik denk dat dit een prima recept is voor een succesvolle uitdeukdag  :eusa_whistle:

wplas1

Citaat van: Turbo-Geek op 12-01-2008 16:31:00
Denk dat we het in fases moeten doen :

1- Weten wat CeeBee wil hebben aan min. en max. deelnemers (of evt een ander bedrijf als het niet bij CeeBee kan lukken op de 1 of andere reden)
2- Inventariseren wie er wil deelnemen
3- Datum vaststellen (en lokatie mocht het een ander bedrijf worden)
4- Aanbetaling doen (wordt verekend met de kosten op die dag, niet verschijnen ongeacht de reden is verlies van aanbetaling)
5- Groen licht voor de Uitdeukdag

Ik denk dat dit een prima recept is voor een succesvolle uitdeukdag  :eusa_whistle:

Uitstekende samenvatting van mijn eerdere berichten ! 

robbie409

Aanbetalen is een goede stok achter de deur.
En dan achteraf niet zeuren :)

JorritV70

als ik niet hoed te werken ben ik er zeker bij!!!

GRoet Jorrit

wplas1

Ik heb mij inmiddels ingeschreven voor de uitdeukdag van het Volvo 40 forum (zie link eerder in dit topic genoemd) van 11 maart 2008. Er kunnen nog deelnemers bij heb ik begrepen.

volvosjonnie

Misschien toch een "plek" prikken om te kijken of het in de buurt is ???

Wanneer wordt het zomer..

face.flava

Ik ben ook van de partij, als ik die dag vrij ben natuurlijk.

Kees.R.S

Ik hoor graag de plek, de datum en daarbij de bankrekening, mijn grijze mag wel wat strakker (die met kleur 214)  :eusa_angel:

gr.

Kees 

wplas1

Citaat van: Kees.R.S op 16-01-2008 13:00:09
Ik hoor graag de plek, de datum en daarbij de bankrekening, mijn grijze mag wel wat strakker (die met kleur 214)  :eusa_angel:

gr.

Kees 

Welke bedoel je Kees ?  Op het 40 forum is het 11 maart. Op dit forum is nog geen dag geprikt en ook niet bekend of die er komt.

Turbo-Geek

wplas1

Citaat van: Turbo-Geek op 16-01-2008 13:28:35
Wim, heb me ook ingeschreven ....

Leuk, zie ik je daar. Heb je veel deukjes ?