"Forum-meeting: Uitdeuken zonder spuitendag 12 april"

Gestart door marcelV70R, 06-01-2008 18:37:07

Vorige topic - Volgende topic

mitsupiet

Te hard geschrobt.......

DirkT?

Het aantal no shows is altijd een probleem.
Nu valt dat op te lossen!

Ik ben op het volvo40forum bezig met een animocheck voor een uitdeuken zonder spuitendag (via CeeBee / X-pair).
Vorig jaar zijn wij ook bijgesprongen omdat er op het laatste moment wat afmeldingen waren  (kom je niet onderuit jammergenoeg).
Misschien kunnen we onze krachten/aanmeldingen combineren zodat er voldoende auto's staan?
Ik zit nu op de 21 deelnemers.

Hoor het graag.

Groeten,

Dirk.

wplas1

Kan hier niets over vinden op jullie forum Dirk, heb je een linkje ?  Ik wil er wel bij.

CeeBee

Om een lang verhaal erg kort te maken, ik stond een klein beetje voor joker afgelopen jaar.

Boeit me dat voor de rest helemaal niet, ik heb geen deukjes in m'n auto.

M.a.w, ik doe dit voor een ander, om voor een klein bedrag toch wat deukjes weg te laten halen door vakmensen!

De mensen die het hardst schreeuwen komen puntje bij paaltje niet opdagen.

Misschien als er genoeg echte animo is dat ik wat probeer te organiseren, maar ik kijk de kat nog even uit de boom.
V70N 2.5T AWD

wplas1

Citaat van: CeeBee op 11-01-2008 15:59:13
Om een lang verhaal erg kort te maken, ik stond een klein beetje voor joker afgelopen jaar.

M.a.w, ik doe dit voor een ander, om voor een klein bedrag toch wat deukjes weg te laten halen door vakmensen!

Misschien als er genoeg echte animo is dat ik wat probeer te organiseren, maar ik kijk de kat nog even uit de boom.

Dat was intussen al duidelijk CeeBee uit het 2007 topic. Er waren ook al meerdere steunbetuigingen voor je inspanningen en commentaren op de afhakers.
Om dit verlies van tijd en geld op te vangen heb ik zelf al geopperd om een "non-refundable" bedrag vooraf te laten storten en dit te verreken met bv het eerste deukje.  Iedereen die inschrijft (als de datum bekend is) stort een bepaald bedrag dat ze bij niet op komen dagen kwijt zijn. Ik wil daar best een bankrekening voor beschikbaar stellen.

Turbo-Geek

Dat is een optie !
Maar als CeeBee en consorten het liever niet meer doen (begrijpelijk) dan kan er ook gekeken worden naar een alternatief want er zijn legio van dit soort bedrijfjes.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een goed  'Spot Repair' bedrijf ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

DirkT?

Citaat van: wplas1 op 11-01-2008 15:54:00
Kan hier niets over vinden op jullie forum Dirk, heb je een linkje ?  Ik wil er wel bij.

Dit is de link:

http://volvo40forum.nl/index.php?topic=2970.0

Misschien dat hij alleen werkt als je aangemeld bent........

wplas1

Citaat van: Turbo-Geek op 11-01-2008 16:20:03
Dat is een optie !
Maar als CeeBee en consorten het liever niet meer doen (begrijpelijk) dan kan er ook gekeken worden naar een alternatief want er zijn legio van dit soort bedrijfjes.

Zojuist kontakt gehad met de bedrijfsleider van Kasco autoschade in Leiderdorp, onderdeel van de Kamsteeggroep (dealer van VW en Audi). Het een en ander uitgelegd en ik moet nu even met wat documentatie (zal wel op het printen van het topic uitkomen) langs komen om een en ander te bespreken. Hij heeft dus nog GEEN ja of nee gezegd. Het is wel een bedrijf dat als zeer goed bekend staat. Kijk hiervoor ook even op www.kamsteeg.nl onder autoschade. Als ik geweest ben laat ik het even weten. Normaal zijn ze op zaterdag alleen voor noodgevallen aanwezig. Andere suggesties of initiatieven blijven natuurlijk ook van harte welkom.

R o b

Misschien een combi met 40forum, bij ons vallen er ook nog wat mensen af. Dit is helaas niet tegen te houden, maar minimaal 10 man moeten we kunnen leveren........

DirkT?

Citaat van: CeeBee op 11-01-2008 15:59:13

Ik geef je groot gelijk!
De mensen die nu niet op komen dagen verpesten het voor de rest!
Wie weet kunnen we nu inderdaad met beide fora genoeg aanmeldingen krijgen zodat een
paar afvallers er niet toe doen. Ik ben wel voorstander van een stok achter de deur regeling, het moet niet te vrijblijvend zijn.

We zullen zien!

CeeBee

Alle mensen die in 2006 en 2007 deelgenomen hebben................................ ;D

Maar begrijp nu dat ik het niet hoef te regelen?

Ik regel het namelijk alleen bij genoeg animo.

V70N 2.5T AWD

DirkT?

Citaat van: CeeBee op 11-01-2008 17:30:30
Alle mensen die in 2006 en 2007 deelgenomen hebben................................ ;D
Maar begrijp nu dat ik het niet hoef te regelen?
Ik regel het namelijk alleen bij genoeg animo.

Wat mij betreft doen we het weer via CeeBee bij X-Pair.
Enorm goede ervaring met mijn V40 T4 en mijn Golf Mk.1!! Zie pics!
Het zijn echt kampioenen daar en ze hebben een heel mooi nieuwe pand!
Eerst maar eens genoeg mensen bij elkaar zien te krijgen....
En dan lijkt het mij wijs dat we CeeBee inschakelen, toch!?

Before:

After:

Turbo-Geek

Mij lijkt het een prima plan maar als ze daar geen zin in hebben of daar voorlopig nog geen zin in hebben dan zullen we toch wat anders moeten zien te vinden.
  The things you own end up Owning you !

Taranis

Citaat van: Turbo-Geek op 11-01-2008 18:01:22
of daar voorlopig nog geen zin in hebben dan zullen we toch wat anders moeten zien te vinden.

Lezen is wel een probleem voor je he? Chris wil eerst serieuze animo zien... als ie daarna besluit om het niet te doen, kun je toch altijd nog een ander zoeken? Ik vind dat je een beetje voorbarig bent...

DirkT?

Citaat van: Taranis op 11-01-2008 18:26:04
Citaat van: Turbo-Geek op 11-01-2008 18:01:22
of daar voorlopig nog geen zin in hebben dan zullen we toch wat anders moeten zien te vinden.
Lezen is wel een probleem voor je he? Chris wil eerst serieuze animo zien... als ie daarna besluit om het niet te doen, kun je toch altijd nog een ander zoeken? Ik vind dat je een beetje voorbarig bent...

Ik deel je mening!