T-5R register.

Gestart door Spin!, 10-01-2008 00:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: elianmars op 28-01-2010 09:54:13
Citaat van: Spin! op 28-01-2010 09:32:03
Citaat van: v40pokemon op 28-01-2010 08:29:50
He,
in dit topic is al lang niets meer gepost.

De volgende mag ook toegevoegd worden:
850 T-5R 2.0 1996 (It-import) in 019 Black Stone!
kenteken: **-XB-FT

Dat is een ex-auto van de politie. Arrestatieteam. Mits het de 44-XB-FT betreft. Heeft flinke voorschade gehad voordat deze door de politie is gehouden, opgeknapt en ingezet. Is volgens mij ooit gebruikt bij een ramkraak. Iemand hier op het forum wist mij dat verhaal fijntjes te vertellen.

Lijst staat inmiddels op 262 T-5R wagens in NL. DOP is lijst aanvoerder qua aantallen, BS en CY liggen dicht bij elkaar met een kleine uniekheid voor de BS...

Citaat van: v40pokemon op 08-01-2010 08:21:24

na een 'korte' carrière van verschillende uitvoeringen ben ik op dit moment in het bezit van een zwarte 850 T5-R

http://img686.imageshack.us/img686/2184/07012010206n.jpg

:eusa_shifty:

Ah dat had ik dus nog niet gelezen, het is dus bekend. Nu alleen nog verifiëren of dat van die ramkraak klopt.

www.vm-parts.nl

v40pokemon

Ja, dat maakt mij ook nieuwsgierig. Ik ken deze wagen namelijk al sinds maart 2007 (is toevallig ook datum kenteken)
Deze wagen heeft ook een paar weken onder de PNVL56 rongereden. De vorige berijder ken ik persoonlijk en hij heeft mij van het bovenstaande niets verteld. Ik moet zeggen dat als het inderdaad zo is, ik er niets van merk of kan zien. geen apart stuurgedrag / geen scheve constructie. Ik zal eens verder op onderzoek uitgaan over de datum van onderdelen die voorin zitten (koplampen / mistlampen / plastic / etc etc

Wie kan er nog iets meer vertellen?

cas

Citaat van: cas op 03-02-2008 18:14:32
staat een cy t5r bij mijn winkeltje in den haag, estate..... klein beetje schade rechtsvoor.... wie kent hem?

HA! wie kent hem..... heb hem inmiddels van die eigenaar overgenomen. dus ik ken hem..... is mijn auto! 13-jk-kz
t5r CY  duitse import alle doc aanwezig incl garantie kaart en aankoop bewijs :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

v40pokemon

Citaat van: v40pokemon op 28-01-2010 13:35:14
Ja, dat maakt mij ook nieuwsgierig. Ik ken deze wagen namelijk al sinds maart 2007 (is toevallig ook datum kenteken)
Deze wagen heeft ook een paar weken onder de PNVL56 rongereden. De vorige berijder ken ik persoonlijk en hij heeft mij van het bovenstaande niets verteld. Ik moet zeggen dat als het inderdaad zo is, ik er niets van merk of kan zien. geen apart stuurgedrag / geen scheve constructie. Ik zal eens verder op onderzoek uitgaan over de datum van onderdelen die voorin zitten (koplampen / mistlampen / plastic / etc etc

Wie kan er nog iets meer vertellen?

Het zat me toch niet lekker en ben 'ns gaan bellen. De wagen is door Hennes geimporteerd. Vervolgens op tijdelijk kenteken gezet en 3 dagen later in gebruik genomen door de vorige berijder. Het huidige kenteken is na een aantal weken erop gekomen en in de tussentijd is er ook geen schade gereden. De onderhoudshistorie begint in juni 2007 bij Rutten in Roermond. toenmalige km-stand: 140.000km