[FORUM-MEETING] Mini-meeting omgeving Nijmegen, 29 MAART 2008

Gestart door Spin!, 10-01-2008 20:53:50

Vorige topic - Volgende topic

993GT2

Citaat van: Taranis op 30-03-2008 11:11:11
Waarmee weer maar eens bewezen is dat ik niet fotogeniek ben ;D

Ja, das ook een manier om je in te dekken voordat de anderen weer opmerkingen gaan maken! ;D ;D

;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Rayman

Rond 14:30 toch maar besloten om richting Nijmegen te kachelen; gelukkig hoorde ik de filemelding op de A50 bijtijds, zodat ik via Lent (wat een gat) richting Nijmegen kon. Vind Nijmegen zelf een prachtstad; zodra je vanuit Lent (wat een gat) over de brug komt aanrijden...Ja; heel mooi!

• Mooie volvo's gezien
  • Weer een aantal gezichten aan nicknames kunnen koppelen ;D
  • Het weer werkte aardig mee; beetje fris, maar wel lekker
  • Niet gekart, maar gezien de klantvriendelijkheid niet onlogisch
  • Hoogtepunt van de dag; wokken

Meestal krijg je (voorafgaand aan het laden van je bord en het dumpen bij zo'n figuur met plamuurmessen) een uitleg. De aziatische dame in kwestie kwam achter mij en Rutger staan en begon te pl..praten ;D. Al na 2 zinnen liep ik rood aan kon m'n lachen niet inhouden.

"Witte lijst, haling, en blood". Het kwam er zo serieus uit dat ik de grootste moeite had om m'n lachen in te houden (maar gelukkig kon ze 't niet zien). De anderen wilden hun gezicht in de plooi houden; maar die vonden het ook pittig ;D

Toen de dame in kwestie vertrokken was keek ik naar links...Lutgel had een rooie kop en de tranen stonden 'm in de ogen...En we waren nog geneens begonnen met eten. De rest van de avond flink lopen ouwehoeren  ;D

Bij het verlaten van die toko een flinke greep pepermuntjes meegenomen (want ik moest nog ff rijden). Lekkere pepermunten trouwens ;)

Ja...We hebben lol gehad  ;D

Laat die constatering maar aan ons over  :evil:.

Bedankt L...Rutger voor het organiseren ;)

Gr Layman

Misha

Klopt, in het echt zie je er veeeeeeeeeeel beter uit... :evil:

Gr,

Misha (Die overigens naast Taranis stond toen de eigenschap 'Fotogeniek' werd uitgedeeld)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Citaat van: 993GT2 op 30-03-2008 11:22:20
Ja, das ook een manier om je in te dekken voordat de anderen weer opmerkingen gaan maken! ;D ;D

;)

Die opmerkingen kan ik wel hebben hoor... over politie-agenten achterstevoren op een varken enzo :eusa_whistle:

Citaat van: Rayman op 30-03-2008 11:23:05
De anderen wilden hun gezicht in de plooi houden; maar die vonden het ook pittig ;D

;D

850 Ra$ing

Heel erg gezellig vond ik het. Maar jammer dat het maar zo'n kort stukje was naar beuningen, want met zo'n groep achter elkaar rijden was wel heel eg mooi om te zien.
Die laatste foto die Rutger geplaatst heeft is de 850 t5 van een vriend van mij die kwam zonder olievuldop naar de meeting :eusa_doh:

993GT2

Citaat van: 850blues op 29-03-2008 20:31:47

Enkele pics geschoten maar kan die helaas niet posten: het kabeltje van mijn toestel  ligt 140 km verder op :eusa_wall:

Toch een mooie dag om een ritje te maken vandaag en je kabeltje op te halen? ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

850blues

Citaat van: 850 Ra$ing op 30-03-2008 11:48:03
Die laatste foto die Rutger geplaatst heeft is de 850 t5 van een vriend van mij die kwam zonder olievuldop naar de meeting :eusa_doh:

Onze Roffels staan er om bekend dat nadat de olie tot max is gevuld, binnen een 100-tal km of zo het eerste kwart is verdwenen.

Bij deze is bewezen dat dat ook sneller kan (afstand Driel-Nijmegen)
Wel een voordeel van deze methode: je kunt goed zien waar de olie blijft  ::)

En nu die vriend maar snel Forumlid laten worden en hem meteen op 'Dasty' laten zoeken.

:eusa_whistle:
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

850 Ra$ing

VELTMAN

Beste mensen,

Ook voor mij de eerste keer dat ik bij een meeting was en toch verbaas over de opkomst (positief)  Jammer dat ik geen tijd had om mee te gaan wokken, maar goed misschien de volgende keer.  Vond het erg leuk om mensen te ontmoeten met de zelfde liefde voor volvo en auto's in het algemeen, praat zo lekker weg over pk tjes, velgjes, en noem maar op. Als ooit iemand nog een keer een  meeting in Nijmegen wilt organiseren, wil ik wel proberen of ik het bedrijf waar ik werk zo gek krijg om het pand open te stellen zodat we ook een kop koffie kunnen pakken en naar het toilet kunnen. We hebben meer dan voldoen parkeerplaats op eingen terrein en het bedrijf ligt centraal aan de snelweg dus super eenvoudig bereikbaar. Ik hou mee beschikbaar om dat t.z.t te regelen als het nodig is.

san

Was een geslaagde dag, ondanks de lange rit naar Nijmegen...file A50 dus via Oosterbeek en Arnhem.....richting Anac! mee op gereden met een mooie CY sedan (ben zijn naam ff kwijt :eusa_doh: )
heb niet iedereen gesproken maar wel wat gezichten kunnen koppelen , volgende keer meer.Leuke dag. :D Moet nu toch echt een R!!

Bastiaan

Hoe heb ik dit kunnen missen?  ???

Ben gisteren van Brabant naar het Twentse land gereden...  praktisch langs Beuningen  :eusa_doh:
- Binnenkort voor de deur: C70 2.0T Convertible 2004, 68d km
- Volvo V70 D3 geartronic 2011, Savile Grey, Limited Edition, Luxury Line MY12
- 480 2.0i Collection #372, 1995, Flame Red Metalic (verkocht onder voorbehoud)
- V70 D5 185pk GearTronic, 2007, Black Saphire Metalic (verkocht)
- 850 T5 estate, 1994, Dark Olive Pearl (verkocht!)

combinedforces

Erg gezellig gisteren, mijn ontgroening op dit gebied! Het is leuk om al die wagens bij elkaar te zien! Nou probeer ik overigens al 3 uur foto's in mijn bericht te zetten, maar helaas. Gewoon via Photobucket, maar zit er tegenwoordig een max aan het aantal foto's in je reply?

mehn

Citaat van: combinedforces op 30-03-2008 21:50:36
maar zit er tegenwoordig een max aan het aantal foto's in je reply?

Nee, ligt aan de snelheid (lees: traagheid) van de fotoserver.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Citaat van: mehn op 30-03-2008 22:05:46
Citaat van: combinedforces op 30-03-2008 21:50:36
maar zit er tegenwoordig een max aan het aantal foto's in je reply?

Nee, ligt aan de snelheid (lees: traagheid) van de fotoserver.

Heb dat anders gedaan;

- bericht plaatsen met 2 foto's
- toets: veranderen,  en dan steeds 2 á 3 foto's erbij zetten

www.vm-parts.nl

combinedforces

Bij deze dan: