[FORUM-MEETING] Mini-meeting omgeving Nijmegen, 29 MAART 2008

Gestart door Spin!, 10-01-2008 20:53:50

Vorige topic - Volgende topic

RyanB

Nou mannen zoals het er nu uitziet gaat het kennismaken a.s. zaterdag zeker nog wel lukken, tenminste als jullie je neus niet ophalen voor een Golfje Variant  :-[ .
Mijn eigen T-5R CY word namelijk zaterdag opgehaald, die gaat naar een nieuwe gelukkige eigenaar die zich zeker nog zal voorstellen , en aangezien ik op mijn andere rode raket nog geen kenteken heb moet ik het met de auto van de zaak doen.

Dus mannen niet raar opkijken als er ineens een vreemde kerel uit een zwarte golf variant tegen jullie begint te lullen  ;D.

combinedforces

VELTMAN

Ik heb het wat laat gezien maar als ik nog iets kan betekenen voor een parkeerplaats om elkaar te ontmoeten dan kan dat bij het bedrijf waar ik werk. Meer dan voldoende plaats ligt vlak aan de snelweg A73 aan de wijchenseweg te Nijmegen. LAAT MAAR HOREN

993GT2

Het tijdstip is vooralsnog 1500 uur? (bij benadering dus inclusief Brabants kwartiertje ;D)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

850 Ra$ing

Zoals het er nu naar uit ziet hebben we zelfs mooi weer. :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

combinedforces

Ik hou het op 15.00 uur, met of zonder kwartiertje. Na een ritje door het bouwterrein vandaag vrees ik dat ik eerst even moet poetsen (of jullie moeten een T5 in camouflage willen zien)...

Joris_Scholte

Midnight Blue

IJs en wederdienende ben ik ook van de partij. Het is voor mij per slot van rekening een thuiswedstrijd. Vanwege andere verplichtingen beperk ik mij tot het bewonderen van de aanwezige roffels.

Groet,

Paul

Spin!

Ik vind 15:00u een hele mooie tijd...

Ik zal eens een Goegel Urt plaatje kopiƫren met hoe en wat...

De Anac is ( voor buiten Nijmeegsen ) een plaats waar je kan; Tanken, wassen, karten. Doodeenvoudig te bereiken vanaf de snelweg A73:

De rode lijn is een verlengde van de A73, die stopt bij de verkeerslichten, daar ga je rechtdoor, brug over ( dan zie je zo'n bord dat over je snelheid zit te zeiken ), 1e stoplicht links en gelijk na 20 meter weer links en je bent er.

Op het terein zelf, rij gewoon lekker naar achteren, daar vinden we ons plekkie wel:

Het wordt mooi weer volgens Peter Friemelteef, dus neem je camera mee!!

Tot zaterdag; 15:00u!!

www.vm-parts.nl

Vertigo

Top!

Wat zon zou inderdaad mooi zijn.
Ik (en mijn auto) hebben sneeuw genoeg gezien afgelopen week!

Zal er om 15:00 zijn, roffel ontdaan van pekel en sneeuwresten maar nog wel op winterbandjes.

Tot zaterdag allemaal.

850blues

En alvast een waarschuwing voor diegenen die na afloop via de A73 (Nijmegen uit richting Beuningen) terug rijden, op de eerste foto van Spin zie je in het midden die kruising met die 2 parallelle rijbanen haaks op de A73.
Tussen beide verkeerslichten staat een flitskast die zowel op roodlicht als op snelheid flitst. Dus pas op met nog even snel het oranje halen....

Btw, op de Energieweg (de weg waaraan de oprit van de ANAC is gelegen) staan even verder op  - in de middenberm en in beide richtingen - digitale flitsers opgesteld :evil:

Voor de rest is het best wel gezellig in Nijmegen.
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

kyro

ALS ik op tijd klaar ben met 't werk :eusa_pray:
kom ik ook !  goed

face.flava

Ik ben erg benieuwd het lijkt me een leuke dag te worden, ik ben er zeker!  8)

ps. Voor de tomtommers en overige navigatoren:

Energieweg 100
6541 CZ Nijmegen

Joris_Scholte

Bij the way, voor de mensen die nog onderdelen nodig hebben, Boy Geenacker zit in de buurt en is tot 17:00 uur geopend. Zou m wel even bellen van tevoren....

san

Het huis van mijn schoonouders kan ik net niet zien! Eerst effe de kleine wegbrengen en daarna de roffel wassen bij de Anac.