boordcomputer

Gestart door Gturbo, 05-01-2008 15:45:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gturbo

Ik heb een G3 installatie in mijn 850 laten bouwen, tot volle tevredenheid, echter mijn boordcomputer geeft niets meer aan. Vraag is - stroom is er af geweest - moet de boordcomputer opnieuw ingesteld worden??  :eusa_think: Zoja, kun je dit zelf doen of moet ik hiervoor naar de garage

razorx

Citaat van: Gturbo op 05-01-2008 15:45:57
Ik heb een G3 installatie in mijn 850 laten bouwen, tot volle tevredenheid, echter mijn boordcomputer geeft niets meer aan. Vraag is - stroom is er af geweest - moet de boordcomputer opnieuw ingesteld worden??  :eusa_think: Zoja, kun je dit zelf doen of moet ik hiervoor naar de garage
Boordcomputer moet het vanzelf meteen weer doen.
Als de achtergrondverlichting van de BC het ook niet doet, zijn ze vermoedelijk Vergeten deze weer aan te sluiten.

Ludo

Citaat van: razorx op 05-01-2008 16:58:44
Als de achtergrondverlichting van de BC het ook niet doet, zijn ze vermoedelijk Vergeten deze weer aan te sluiten.

dat kan, maar dan vraag ik me af wat ze hebben uitgespookt.
de boordcomputer hoeft er niet uit voor gasinbouw.
:eusa_think:

razorx

Eerlijk gezegd vaag ik me dat ook af.

Misschien hebben ze elders stekers losgetrokken of een zekering?

Gturbo

Boordcomputer er niet uit geweest, monteur zei er niet aan geweest te zijn. Zekering zal ik nakijken.

elianmars

Ik vermoed toch dat er een stekkertje is losgetrokken. Ik neem aan dat er een nieuwe knop in je dashboard zit voor je gasinstallatie. Waarschijnlijk is met het monteren van die knop per ongeluk de stekker van de bc losgegaan.

Gturbo

Probleem opgelost :eusa_dance:, ik had ook last van zo af en toe een afslaande motor, leek het bekende 103relais probleem, nieuw relais ingezet en de boordcomputer deed het ook weer :eusa_think:

razorx

Citaat van: Gturbo op 11-01-2008 21:53:55
Probleem opgelost :eusa_dance:, ik had ook last van zo af en toe een afslaande motor, leek het bekende 103relais probleem, nieuw relais ingezet en de boordcomputer deed het ook weer :eusa_think:
Hoe dingen uit een rare hoek kunnen komen.

Fijn dat je probleem voorbij is!

Hoor nu sinds deze week bij de G3.