Meeting 15 jaar bestaan van T-5R

Gestart door Volvo Felipe, 12-01-2008 21:56:00

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

00 - Naam + kleur
01 - Volvo Felipe 854 T-5R Cream Yellow
02 - gewoon peter 855 T-5R CY
03 - Mark 855 T-5R CY
04 - T-5R Jorn 855 DOP
MY RIDE 855 DOP T-5R

Spin!

Pff...is wel een beetje kortdag nietwaar? Ik heb een lijst met 225 kentekens van T-5R wagens...moeten we voor die tijd al die mensen nog gaan aanschrijven en uitnodigen.

Ik was op de achtergrond al wat media etc aan het schrijven over dit gebeuren...van 1 iemand weet ik nu al dat die niet meer terug schrijft  :'(.

Maareh, is er wel ruimte voor 200 T-5R's?

www.vm-parts.nl

Rijns_t5r

zitten we dan al niet in de vakantie tijd zodat dadelijk een heleboel mensen niet kunnen? :eusa_think:
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Laserblue

Citaat van: Spin! op 23-04-2009 18:21:26
Pff...is wel een beetje kortdag nietwaar? Ik heb een lijst met 225 kentekens van T-5R wagens...moeten we voor die tijd al die mensen nog gaan aanschrijven en uitnodigen.

Ik was op de achtergrond al wat media etc aan het schrijven over dit gebeuren...van 1 iemand weet ik nu al dat die niet meer terug schrijft  :'(.

Martin had 'm toch al een tijdje niet meer dacht ik?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

reneetje

Citaat van: Ben op 23-04-2009 07:09:38
Wat te denken van een speciale plek op 28 juni bij de grote Volvo Forummeeting in het Aviodrome?

Klinkt goed , alleen is de T-5R dan nog geen 15, pas in het najaar..... :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

gewoon peter

Citaat van: Spin! op 23-04-2009 18:21:26

Er passen er wel een heleboel en strak in het gelid op de startbaan!.  Wil wel een keer informeren indien nodig. gr. peter

Spin!

Citaat van: Rijns_t5r op 23-04-2009 18:33:46
zitten we dan al niet in de vakantie tijd zodat dadelijk een heleboel mensen niet kunnen? :eusa_think:

4 november bestaat de T-5R 15 jaar ;) Weet niet waar je op vakantie gaat...maar als het warm is ga ik wel met je mee als tassendrager ;)

www.vm-parts.nl

M a r c

00 - Naam + kleur
======================
01 - Volvo Felipe 854 T-5R CY
02 - gewoon peter 855 T-5R CY
03 - Mark 855 T-5R CY
04 - T-5R Jorn 855 DOP
05 - M a r c 854 T-5R SB
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thuur

M a r c

:eusa_doh:

In ieder geval 019  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Volvo Felipe

Het is hier stil gevallen of ga het gewoon niet door?

Starbuck

Hmm, vrees dat 15 jaar T5-R onopgemerkt voorbij zal gaan. :'(
Tenzij voor die 6 anderen... jaja, ik schrijf me alsnog in! :eusa_dance:

Joris_Scholte

Ben er ook bang voor. Had eigenlijk ook gehoopt dat de Volvo 850 Club er in iedere geval een meeting rondom zou organiseren.....

MauriceT-5

De 850 club organiseert de laatste tijd alleen maar van die duffe poetsdagen ...  >:( :( ??? :eusa_doh: :eusa_wall: netzo boring ...

Starbuck

Citaat van: MauriceT-5 op 01-08-2009 19:43:21
De 850 club organiseert de laatste tijd alleen maar van die duffe poetsdagen ...  >:( :( ??? :eusa_doh: :eusa_wall: netzo boring ...

Tenzij wij er iets aan doen...?
De vraag is alleen, wie wil er mee op een 15 jarig T5-R meeting?
Kom op, zo moeilijk is het niet! We spreken plaats af, Nederland of Belgie, maakt niet uit, als het maar centraal is.
Datum is reeds vermeld, ergens in november, een natje en een droogje kan altijd geregeld worden.
Veel hebben we niet nodig, alleen maar samen zijn!
Wie voelt zich geroepen?