Onvoorziene pech

Gestart door Rudi, 03-01-2008 21:06:48

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Maar vond je de rekening toen al niet een beetje duur ? Ik neem aan dat je ooit weleens bougies hebt vervangen aan een auto en dat je weet dat ze bij jouw volvo op een makkelijke plek zitten.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Rudi

Dit was naar aanleiding van het feit dat de bougie en bobine naar buiten kwamen,destijds door de volvo vervangen.En als ze dan zeggen dat de auto ook wel eens ergens anders staat[ja klopt voor het spuiten van de velgen] en beweren dat het niet bij hun gebeurt kan zijn,want zij doen niks anders en weten precies hoe het moet,dus dat het je eigen schuld is en misschien dat andere bedrijf er wel aan heeft lopen knoeien,of dat je stiekum je auto ergens anders in onderhoud hebt...*zucht*
Dr.Go-Fast...

M a r c

Citaat van: Emiel op 15-01-2008 20:01:30
Citaat van: M a r c op 15-01-2008 19:48:31
Zaterdagmiddag: in 50 minuten setje koplampen en knippers gewisseld in een C70 (incl. overzetten electromotortjes voor de hoogteverstelling).  Klant kijkt me verbaast aan en zegt: "de dealer gaf aan dat het zéker 3 uur werk was"

Dat zegt niet zoveel. Jij hebt onderhand tig van die dingen verkocht en gemonteerd en weet precies hoe, wat, waar je moet handelen voor montage. Als ik zeg dat ik een koppelingset + krukas keerring in X uur doe staan sommige mensen ook te kijken. Tis net hoe vaak je zoiets gedaan hebt.

2 uur is wel erg lang over bougies wisselen... ;)

3 uur voor koplampen ook  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl