Rinkeltje in het stuur

Gestart door nickk., 14-01-2008 23:06:44

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Na afgelopen zaterdag een 850 20v gekocht te hebben,viel het me half in de terugweg op, dat als ik scherp instuur, een geluid in het stuur ontstaat ofdat er een klein, metalen balletje erdoorheen rolt. Weet iemand wat dit is?

thuur

Komt het geluid van binnen de auto, of buiten de auto?

Gr :eusa_eh:

nickk.

geluid komt van binnen de auto, en echt in de richting van het stuur. Het is alleen als er flink scherp ingestuurd wordt, zodat er iets moet rollen ofzo.

thuur

Het is echt geen piepje?

Er ligt niets los in je dashboardkastje of deurvakken?

Gr :eusa_think:

nickk.

Nop, gisteren alles nagekeken, kan niets vinden. Vind het zelf ook zeer vreemd, lijkt net ofdat er ergens wat afgebroken is.

mitchelli

iemand misschien iets laten liggen op de parvanplaat?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Hoor je het echt bij het stuur, of meer achter het dashboard, net onder de voorruit?

Als het achter het dashboard is, kan het een moer zijn, die is losgeraakt tijdens demontage van het dashboard en die nu in een koker ligt te rollen (ik weet er alles van.......  :eusa_wall:)

nickk.

thnx mensen, zo laat en toch nog reageren ;D

Ik zal morgen even goed kijken ofdat het nu in het stuur is of meer in het dashboard/

nickk.

Ehm, ik vermoed dat het toch iets meer in de richting van het dashboard is, al weet ik dit niet 100% zeker:p

nickk.

Het probleem is opgelost; er zat een speeltje van een kind vast onder de bestuurdersstoel ;D

Snellebaksteen

Dit klinkt als het verhaal van de knikker in de kokerbalk!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGR

En als het verhaal van de M&M's, de roffel en de vrouw die een chocoshock nodig had. ;D
Volvo 850.....better than s*x....... ;-)

nickk.

Kvond mezelf zo'n sukkel toen ik erachter kwam ;D Maargoed, het is in ieder geval weg.