K*tterdek*t , (brommer) rijbewijs kwijt

Gestart door axelvr, 18-01-2008 16:04:24

Vorige topic - Volgende topic

mehn

LAF noemen we dat...Leugen + Ambtseed = Feit.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbo-Geek

Idd, niet mans genoeg om op de blaren te zitten .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

FLA

Citaat van: Dolf op 18-01-2008 16:47:07
Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten...

Ik heb altijd geleerd: Wie zijn gat verbrand... mag blij zijn dat hij niet andersom stond.

En weer even ontopic: Is het niet zo dat deze overtreding nu geregistreerd staat en je hier dus later ook last van kan krijgen? Bij 30km/uur te hard krijg je toch een notitie oid op je rijbewijs, althans dit registreert men dan. Of gaat dit voor een brommert rijbewijs niet op? Correct me if i'm wrong...

reneetje

Zijn we allemaal niet jong geweest en veuls te hard gereden op de kreidler?

En dan nu zo reageren  :eusa_wall: :eusa_wall:

Kan het best begrijpen van de topicstarter dat hij hiervan baalt, vooral omdat de max. snelheid omhoog gaat binnenkort.
Behoorlijkafgestompt gedrag van deze motormuis, die blijkbaar nog niet aan zijn target was............ :-X

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Turbo-Geek

Ik denk dat we allemaal wel wat gedaan hebben maar openbaar zitten te mauwen (terwijl het feit gewoon gepleegd is) is iets wat niet iedereen doet.
Vind zijn overtreding ook niet het punt, wel het gezeur nadat hij terecht een boete heeft gekregen.

ief

Citaat van: Turbo-Geek op 18-01-2008 17:41:06
Ik denk dat we allemaal wel wat gedaan hebben maar openbaar zitten te mauwen (terwijl het feit gewoon gepleegd is) is iets wat niet iedereen doet.
Vind zijn overtreding ook niet het punt, wel het gezeur nadat hij terecht een boete heeft gekregen.

Loop eens niet zo te mekkeren man! Wordt jij af en toe niet een beetje moe van jezelf? :evil:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Turbo-Geek

Nee Ief, wordt een beetje moe van gasten zo als jij met van die 'gelegenheids oneliners' die lollig proberen te doen.  (Nu is het wachten op de rest ....)

moderators

Citaat van: Turbo-Geek op 18-01-2008 18:02:14
Nee Ief, wordt een beetje moe van gasten zo als jij met van die 'gelegenheids oneliners' die lollig proberen te doen.  (Nu is het wachten op de rest ....)

nee we gaan niet wachten op de rest :eusa_naughty:

we houden het gezellig vanaf nu
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

pooh

Jammer dan voor je. Niet dat ik nooit te hard rij overigens, maar ik ben het zelf schuld als ik dan een boete krijg of zelfs mijn rijbewijs kwijt raak. Niet mekkeren dus.

(ik heb trouwens echt een hekel aan brommers en van mij mogen ze vandaag nog verboden worden, alleen al om de herrie wat die krengen maken.)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Ludo

het is gewoon pech hebben dat je op de verkeerde plek op het verkeerde moment was.
we rijden allemaal wel te hard, zelfs dagelijks want continu op je klokje kijken is zelfmoord tegenwoordig. 
je zit zo over de (absurde) snelheid die vandaag de dag overal geldig is.
maar anderzijds, als je met dubbele, of hoge snelheid gepakt word, is dat ook bewust.
dus ja, als je dan je gat brand....

HeZz

Zou toch maar protest aantekenen, altijd proberen en hebben ze weer wat extra werk enzo.

Iedereen heeft weleens te hard gereden, punt uit.
Maar ik moet zeggen dat ik te hard, en zeker boven de 60, in de bebouwde kom gewoon kansloos vind.

Dus terecht dat je een dikke prent krijgt.

KLAAR
Looking 4 a V70N

Volvo 850 Eindhoven

rond school tijd (neem ik aan omdat je naar school ging) met die snelheid door de bebouwde kom rijden tsja...... zijn op dat soort momenten toevallig ook niet veel kleine kindere (die miss voor het eerst zonder ouders) naar school mogen, je zou ze er maar onder hebben.

heb dus niet echt medelijden met je, je trekt zelf die hendel om, had je ook voor de helft kunnen doen scheelt je iig veel geld. (zo werkt het sparen voor een 850 als je 18 bent niet echt mee he:P) de enige op wie je boos kan zijn ben je zelf niet die agent die doet gewoon zijn werk (nee ik praat niet met ze mee maar ga er eens vannuit dat ze helemaal niks zouden handhaven?)

accepteer dat je zon mooie gele print hebt  :)
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

FGG

Citaat van: BartusKN op 18-01-2008 16:10:03
was laatst ook op wegmisbruikers gingen ze ook een meting doen bij auto die te hard reed. zij hadden de meting al gestart tijdens het 'proberen-bij-te-houden/in-te-halen'  dus dan moeten ze harder rijden om bij te benen maar dit telt wel in de traject meting. zo zaten zij op 180 km/h terwijl die man niet harder reed dan 150 km/h dus dat klopt ook niet maar win je ook niet.

Als 't goed is maakt dat voor het volledige traject niet uit. Als ze tijdens het starten van de meeting dezelfde afstand hadden tot de auto als bij het stoppen van de meeting is het correct.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: mehn op 18-01-2008 16:11:10
Ik vind dat je 2 keuzes hebt:
1. Je gewoon aan de regels houden (30km/h dus)
2. Je verlies accepteren, je weet dat dat kan gebeuren.

mee eens

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: