Wie kent de SR-SL-71?

Gestart door BMJW, 19-01-2008 16:14:38

Vorige topic - Volgende topic

BMJW

't Is een Volvo V70 R Automaat.

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=92617090&p_type_lijst=RL&o_id=4351297&p_hitcount=N

Overigens staat bij RDW: Handelsbenaming   V70; T-5 AUT. Moet ik me daar zorgen over maken?
Remember: in this world someone else is training when you are not. When you race him, he will win.

Marc O.

Dan ga er maar vanuit dat het geen R is........ ;) Of je je daar zorgen om moet maken? Ik zou het als argument gebruiken om de prijs te drukken, als je die auto tenminste wilt hebben.
...The Nile isn't just a river in Africa...

FLA

Citaat van: Marc O. op 19-01-2008 16:41:36
Dan ga er maar vanuit dat het geen R is........ ;) Of je je daar zorgen om moet maken? Ik zou het als argument gebruiken om de prijs te drukken, als je die auto tenminste wilt hebben.

Alle R-en van voor 1999 staan als T5 op kenteken. Iets met de typegoedkeuring die nog niet rond was bij de RDW. Daar is al meermalen wat over gezegd hier op het forum. Als deze auto leer/alcantara heeft en blauwe wijzerplaten dan is het dus gewoon een R. Overigens kun je het ook zien aan het bpm bedrag op het kentekenbewijs.

Sbv

Het is gewoon een nette "R". Ik heb deze auto niet gezien maar weet wel dat deze al een ruime tijd te koop staat. Eerst voor €12950 volgens mij.
Zo op de foto's een nette auto.

Turbo Jesse

Heb daar gekeken (niet gereden).  Veel info erbij. Is wel gerookt in de auto en in de achterbankzitting zit een flinke brandplek in het alcantara aan de linkerkant. Velgranden zijn beschadigd maar de R ziet er aan de binnen en buitenkant verder netjes uit.

Boom

Citaat van: FLA op 19-01-2008 16:45:45
Alle R-en van voor 1999 staan als T5 op kenteken. Iets met de typegoedkeuring die nog niet rond was bij de RDW. Daar is al meermalen wat over gezegd hier op het forum. Als deze auto leer/alcantara heeft en blauwe wijzerplaten dan is het dus gewoon een R. Overigens kun je het ook zien aan het bpm bedrag op het kentekenbewijs.

Onze R AWD van mei 1998 staat gewoon als R AWD geregistreerd bij de RDW, dus dat alle R-en van voor 1999 als T5 geregistreerd staan klopt niet.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

innocenti

Alle handgeschakelde V70R van voor 1999 staan als R op kenteken, V70R automaat als T5 aut. In de zoektocht naar mijn R heb ik deze ook gezien. Ik vond de vraagprijs van €12950 teveel voor deze auto en heb m gezien in juni 2007.

Mij is ook de brandvlek opgevallen, evenals de beschadigde velgranden. Verder hebben ze de auto door de blanke lak gepoets bij de benzineklep. Auto is voorzien van een trekhaak en ziet er verder redelijk netjes uit. Als ik me goed herinner is ook de onderhoudshistorie aanwezig bij deze auto. Ik heb overigens ook geen proefrit gemaakt.

Blauw is wel een mooie kleur, heb ik nu ook.

Marc O.

Citaat van: Boom op 19-01-2008 20:46:10
Citaat van: FLA op 19-01-2008 16:45:45

Onze R AWD van mei 1998 staat gewoon als R AWD geregistreerd bij de RDW, dus dat alle R-en van voor 1999 als T5 geregistreerd staan klopt niet.

Da's raar (vind ik althans). Via marktplaats en de rdw-site een aantal kentekens gecontroleerd. Het merendeel is voor het RDW een R en enkelen zijn inderdaad T-5's.

Edit: bericht van innocenti verklaart eea
...The Nile isn't just a river in Africa...

BMJW

Een maatje van mij wist daar nog het volgende over te vertellen:

"Het komt trouwens omdat de aut en de handbak een andere motorcode hebben, met een andere turbo en ander chipje; de aut heeft de motor van de T-5R, de handbak heeft een nieuwere versie, de R."
Remember: in this world someone else is training when you are not. When you race him, he will win.

thuur