Minder leuk voorval vandaag

Gestart door denjo, 19-01-2008 20:17:50

Vorige topic - Volgende topic

denjo

Vandaag minder leuk voorval met mijn nieuwe V70
Ik was bezig mijn nieuwe platen erop te zetten  en tevens nieuwe houders, dus ik de oude houders eraf halen. Nu bleek de achterste vast te zitten met een raar soort tape.

Met niet al teveel kracht losgekregen, maar daarbij ook een stuk lak ter  grootte van een 10 eurocent munt. Valt net achter de houder , maar er is daarbij wel een blaas ontstaan die zichtbaar naast de houder zit.

Ik ben me aan het beraden wat ik hier aan ga doen. Bijwerken met lakstift of laten spuiten(spotrepair ofzo.)

Iemand anders tips voor deze balende prutser :-[
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

VolvoDeMio

denjo

VolvoDeMio

Lijkt me een geldkwestie.

Ik zou zelf met de lakstift aan het werk gaan. Het zit op een plek die nauwelijks zichtbaar is (het zal niemand opvallen).

Hoe goed en regelmatig je ook poetst, die plek zal in no time voorzien zijn van een stoflaagje. Stoere vent die het verschil dan nog ziet.

Heb je geld genoeg, lekker laten repareren.

Oh ja, de verf van een lakstift is nogal eens vrij dik. Mogelijk kan je na aanbrengen in dat geval met een penseel gedoopt in het verdunningsmiddel dat bij de verf hoort zorgen dat de verf goed vloeit.

@®-

Met de lakstift proberen heel voorzichtig onder het blaasje komen, daarna op het blaasje drukken. Zo plak je als het ware het blaasje vast. Als je het goed doet zie je er niets meer van.

denjo

Citaat van: @®- op 19-01-2008 20:55:20
Met de lakstift proberen heel voorzichtig onder het blaasje komen, daarna op het blaasje drukken. Zo plak je als het ware het blaasje vast. Als je het goed doet zie je er niets meer van.

Goeie tip. Thx

de geneRaal

Citeerlaten spuiten(spotrepair ofzo.)

spotrepair kan wel,is mooier dan prutsen met een lakstift.
de plek blijft gevoelig voor vocht en vuil,zodat je na een tijd weer een bult ziet,zeker met warm weer.

laten spuiten is geloof ik 200-250 euro,maar dan ben je wel ALLE beschadigingen kwijt ;)
maar ik kan niet in jouw budget kijken.

gr maus 8)
Blackstone under construction

Charlotte

Een spotrepair op zo'n plekje zal je vast geen 200 à 250 euro kosten. En nee, ik zit niet bij jou in de buurt, dus dit is geen reclame... :)
Mocht je met de lakstift aan de slag gaan en het blaasje vastplakken, zoals hierboven door iemand beschreven, wees er dan zeker van dat er geen vocht onder zit. Misschien was dat ook de reden van dat rare tapeje.