Garantie

Gestart door Jur, 21-07-2003 16:23:47

Vorige topic - Volgende topic

Jur

Net voor ik vakantie ging de auto nog ff bij de dealer neergezet voor m'n half jaar garantie voorbij was. Alle punten die ik heb aangegeven hebben ze kosteloos vervangen, ondanks de nodige modificaties die ik ondertussen heb uitgevoerd.  ;D Dus nieuwe remklauw, accu, 1 nivomat, 2 stabilisatorstangen en een temperatuursensor. Bij elkaar toch 820 euro aan onderdelen ex BTW.
Vooral met die nieuwe nivomat ben ik erg blij, want de auto stond toch wel hoog achter en een beetje scheef en dat was een behoorlijk irritant gezicht. Nu staat ie gewoon op de hoogte waar een R op hoort te staan en het scheelt ook aanmerkelijk in de wegligging. Kortom: weer helemaal blij!  :D

Reitse

Da's het voordeel van bij een dealer kopen :D
(ik had de mazzel met 4 nieuwe remschijven en -blokken en wat lekkages in het koelsysteem)

Entuscan

hehe volgend jaar ga ik dat ook doen ... mijne is zo'n selected used car, dus 12 maanden garantie.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Walter

Heel netjes geregeld! Eerst dachten we dat er verkeerde schokdempers onder zaten (leek wel een XC  >:(), maar dat bleek gewoon te kloppen volgens chassisplaatje.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Maurice

Mijn 850 komt ook bij een dealer vandaan en na 2 maanden zijn de remschijven en blokken plus een remtang vervangen. enigste wat ik moest betalen waren de schijven omdat dit onder slijtage viel.
Volvo 850 GLT 1994
Lidnr: 0203258