aanschaf portable navigatie

Gestart door kyro, 20-01-2008 11:15:34

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: FelixB op 23-01-2008 14:39:53
Ik heb gratis een Nokia 330 of zo gekregen bij mijn mobieltje, deze niet kopen!!!!

:eusa_eh:

Gr :eusa_think:

FRANQ

ik heb zelf een (momenteel kapotte) becker navigatie (JVC, maar alles is becker-zelfs de frontjes werken op elkaar)

bij de aldi is vanaf de 30e een navigatie voor 179€ van medion (deze zijn gewoon tomtom)
bij MEDION zelf hebben ze hele mooie breedbeeld navigatie systemen voor leuke prijzen.

zelf zou ik voor zo'n breedbeeld gaan.
ik ben zelf erg tevreden klant van medion (computers en tft schermen) als er eens iets is (1keer gebeurd) krijg je echt een super service.
daar ben ik bij acer (laptop van mn vriendin) stukken minder over te spreken(meer ivm lange duur).

mvg
frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

FelixB

Citaat van: thuur op 24-01-2008 17:49:15
Citaat van: FelixB op 23-01-2008 14:39:53
Ik heb gratis een Nokia 330 of zo gekregen bij mijn mobieltje, deze niet kopen!!!!

:eusa_eh:

Gr :eusa_think:

TMC werkt niet
touchscreen werkt vaak 'vaag'
Instellingen gaan terug naar default als je 1 verandering doet

pfff ik probeer me er niet aan te ergeren...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Methode

Verleden week bij de Aldi een Medion aangeschaft. Werkt super! En dat voor die prijs!. Wil hem alleen niet tegen de voorruit geplakt hebben. ben nog op zoek naar en oplossing. Tot zover past hij prima in mijn opengeklapte asbak. Multipurpose.
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

FGR

www.arat.de daar hebben ze deze, je haalt je ventilatierooster eruit en voila deze erin.

Mooi, geen schade en makkelijk te monteren en dat voor 50 euro. :eusa_dance:

Voorbeeldplaatje van een schermpje, maar kan ook jouw navigatie zijn.

Art.-Nr.  NS1085.1 
Volvo 850.....better than s*x....... ;-)

Flipjes 850 R

Ik heb dezelfde houder, alleen ik heb dus ook een inbouw navi. Maarrrrrrrrr het werkt erg prettig, en het makkelijke is dat het met eem kogelgewricht werkt. Je kan dus altijd het scherm goed zien.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

mehn

Citaat van: Flipjes 850 R op 11-02-2008 03:48:27
Je kan dus altijd het scherm goed zien.

Yep, zelfs van buiten de auto!  :eusa_dance:

:evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Flipjes 850 R

Citaat van: mehn op 11-02-2008 06:39:07
Citaat van: Flipjes 850 R op 11-02-2008 03:48:27
Je kan dus altijd het scherm goed zien.

Yep, zelfs van buiten de auto!  :eusa_dance:

:evil:

Maar het scherm is ook in een handomdraai eraf te nemen.....  :)
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Geertje

Wat Flipjes bedoeld is dat het voor snelle jongens met lange vingers ook te zien is dat er (waarschijnlijk) navigatie in de auto aanwezig is ;) De steun blijft immers zitten. :eusa_think:

Freakybaby

Citaat van: Geertje op 11-02-2008 13:45:47
Wat Flipjes bedoeld is dat het voor snelle jongens met lange vingers ook te zien is dat er (waarschijnlijk) navigatie in de auto aanwezig is ;) De steun blijft immers zitten. :eusa_think:

Zien ze meestal aan de afdrukken van de zuignap ook wel
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Methode

Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

ThomasGLT

Mijn ervaring met TomTom is dat het zeer gebruiksvriendelijk is, makkelijke instructie`s enzo. Mio vind ik persoonlijk een drama. Met de bocht mee noemt het ding links af enzo.

Zelf gebruik ik nooit navigatie, heb het wel altijd bij me (nokia N95, alles standaard op).

Aanbevelingen voor een TomTom dus. Zou gewoon een simpele doen, dat bellen via  dat ding is vaak niet erg goed.

RATFINK

Heb vorig jaar van een leverancier een CarTrek 400 gekregen en ondanks alle slechte dingen die ik heb gelezen doet hij het bij mij heel goed.

Momenteel al te koop voor 149,- geloof ik.

Turbo-Geek

Citeerheb het wel altijd bij me (nokia N95, alles standaard op).

Nou dan moet je nog heel wat sleutelen enzo want de standaard navigatie stelt niet zo veel voor en spreekt standaard ook niet  :eusa_naughty:
Je moet dus nog ff het een en ander downloaden/aanschaffen om het echt werkend te maken.
Bovendien is de SFIR II sensor niet optimaal.

Feit blijft dat het navigeren met een dedicated Navi systeem het gewoon een stuk duidelijker en fijner is.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

ThomasGLT

Citaat van: Turbo-Geek op 17-02-2008 18:09:36
Citeerheb het wel altijd bij me (nokia N95, alles standaard op).

Nou dan moet je nog heel wat sleutelen enzo want de standaard navigatie stelt niet zo veel voor en spreekt standaard ook niet  :eusa_naughty:

Ik gebruik het alleen als ik bijvoorbeeld bijna bij bestemming ben, en de juiste straat niet makkelijk kan vinden. Dan kijk ik waar ik ben, waar ik moet zijn, en dat kan ik best even onthouden.

Het lijkt net of sommige mensen hun eigen huis niet eens kunnen vinden zonder navigatie..