Heeeel weinig km´s 850 t5

Gestart door seloopi, 21-01-2008 21:33:13

Vorige topic - Volgende topic

seloopi

Deze heeft wel heeeeel weinig km´s
Lijkt nog als nieuw. maarja, er hangt ook een 'nieuwe' prijs aan.  :eusa_snooty:

LINK

Turbobiker

Citaat van: seloopi op 21-01-2008 21:33:13
Deze heeft wel heeeeel weinig km´s
Lijkt nog als nieuw. maarja, er hangt ook een 'nieuwe' prijs aan.  :eusa_snooty:

LINK

Staat wel 'om de hoek'!
De Tussenpaus

Misha

Toch niet onredelijk ?

Dit soort voertuigen bestaat namelijk eigenlijk niet.

Als ik op zoek was zou ik er aan denken hoor.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

JCviggen

Voor iemand die zo om z'n auto geeft heeft ie wel fantastisch lelijke velgen weten te vinden, je zou flink je best moeten doen om lelijkere te scoren
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

RRRRR_Ramon

Citaat van: JCviggen op 21-01-2008 21:45:15
Voor iemand die zo om z'n auto geeft heeft ie wel fantastisch lelijke velgen weten te vinden, je zou flink je best moeten doen om lelijkere te scoren

Het is vast een wintersetje, zien er inderdaad niet uit die dingen  :eusa_wall:. Vaak zitten de originele velgen er wel bij. En als dat niet zo is heb je een goede reden wat af te dingen en heb je een uniek exemplaar met een amper ingevuld serviceboekje!  ;)

[edit] Oenige reactie mijnerzijds, winterset zit op stahl......  staat er in de advertentie... :eusa_wall: [/edit] Bedankt Peet  :angel:  :eusa_whistle:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

M a r c

Kijk eens naar het leer op de zijwang van de bestuurdersstoel... 69TKM my ass.... of het zijn héél veel korte ritjes geweest met véél in- en uitstappen  :eusa_snooty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Hoeft niet hoor. Mijn V70R kreeg ook bij 60D km nieuwe bekleding op de stoel ivm slijtage.

t5karel

Citaat van: M a r c op 21-01-2008 23:04:45
Kijk eens naar het leer op de zijwang van de bestuurdersstoel... 69TKM my ass.... of het zijn héél veel korte ritjes geweest met véél in- en uitstappen  :eusa_snooty:
De bestuurder zal wel een grote ass gehad hebben,Brattwurst,Riesen Currywurst enzo ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mitsupiet

Citaat van: Johann op 21-01-2008 23:08:50
Hoeft niet hoor. Mijn V70R kreeg ook bij 60D km nieuwe bekleding op de stoel ivm slijtage.
Citaat van: t5karel op 21-01-2008 23:11:15
De bestuurder zal wel een grote ass gehad hebben,Brattwurst,Riesen Currywurst enzo ;D.

:eusa_silenced: ;D

Te hard geschrobt.......

RRRRR_Ramon

Citaat van: M a r c op 21-01-2008 23:04:45

Is van een krantenjongen in het buitengebied geweest.........  ;D

Geïnteresseerden moeten anders ff live gaan kijken, staat dichtbij tenslotte. 69K moet er wel uit te halen zijn.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

seloopi