extra bandje

Gestart door micdee, 22-07-2003 18:50:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micdee

Toch wel handig om een extra bandje te hebben liggen..

Ik had vorige week al gemerkt dat de achterband een beetje zacht stond en weer netjes op druk gezet..
Verder niet meer naar gekeken en helaas kijken  8)vrouwen (in ieder geval die van mij) niet zo snel naar de staat en conditie van de autobandjes... dus er was iets te lang doorgereden met een te zachte band waardoor de barsten in het rubber zaten helemaal rond. :'(.

Plakken was dus geen optie meer (heb liever geen klapband bij 150+ snelheden) :P
Gelukkig herinnerde ik mij dat ik nog een band overhad na een akkefietje met een oprit. >:( Dus zo kan ik ook deze band toch nog nuttig gebruiken en scheelt me weer 450 euro's voor twee nwe bandjes  ;D

Entuscan

#1
€450 voor 2 bandjes??
da's veel geld ... duurste banden die ik dadelijk weet voor 850/70 zijn P6000 215/45/R17 91 WRF kosten extra omdat ze stevigere zijwand hebben dan andere 215/45 banden (hence the RF) en die kosten nogmaar €200/st (gemiddeld he, kweet ook dat ze goedkoper te vinden zijn)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

micdee

ok 450 is aan de hoge kant, maar wel de prijs die ik vorige keer bij de dealer ervoor heb betaald..

Bij de autobandenmarkt kan je ze al ophalen voor 146 per stuk met verzendkosten erbij.....

Gaat hier dan om de dunlop P9000 215/45/17