LMM, wat mag zoiets kosten ??

Gestart door SvenB, 10-12-2007 15:42:42

Vorige topic - Volgende topic

SvenB

hmm, revisere van een LMM zou ik persoonlijk niet zo snel doen. Heb inmiddels op fcpgroton.com al een nieuwe orginele volvo LMM gevonden voor (omgerekend + verzendkosten) 135,- euro.

Als schoonmaken het probleem niet verhelpt ga ik die maar bestellen.

Sven.

cas

Citaat van: SvenB op 10-12-2007 22:08:44
hmm, revisere van een LMM zou ik persoonlijk niet zo snel doen. Heb inmiddels op fcpgroton.com al een nieuwe orginele volvo LMM gevonden voor (omgerekend + verzendkosten) 135,- euro.

Sven.

revisie zal net onder de 100 euro zitten heb ik begrepen, dus dan is 135 nog goed te doen voor een nieuwe. zit je ook niet even zonder.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Racingbrick

Nooit een imitatie nemen bij een klein verschil in prijs...

850 Ra$ing

Citaat van: SvenB op 10-12-2007 22:08:44

Sven.

Hoo wacht even!
Ik heb een lmm liggen van een 850 T5 uit 1994  kweet niet of deze ook gaat passen maar je mag em voor weinig hebben.

SvenB

Ik heb de lmm gereinigd met isopropanol. De sensor was eigenlijk niet echt vies, maar m'n problemen lijken wel opgelost. Storingslampje is niet meer aan gegaan sindsdien. Nu maar hopen dat ie goed blijft...

Sven.

thuur

Eerst 50-100km rijden voordat je een indicatie krijgt of het lampje ook uitblijft ;)

Kan ook de stekker zijn geweest. Die zitten vaker los dan dat bij een benzinemotor de LMM daadwerkelijk te vervuild is om goed te werken.

Maar ik hoop met je mee!

Gr :eusa_pray:

-D©©©L-

Citaat van: SvenB op 13-12-2007 15:00:08
Ik heb de lmm gereinigd met isopropanol. De sensor was eigenlijk niet echt vies, maar m'n problemen lijken wel opgelost. Storingslampje is niet meer aan gegaan sindsdien. Nu maar hopen dat ie goed blijft...

Sven.

Hoe is het je vergaan, lampje uit gebleven ?