volvo25T (sander) stelt zich ook voor!

Gestart door volvo25T, 26-01-2008 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

volvo25T

Een dicht cuore plaatje??? :eusa_doh:  Vrije vertaling: dichtslibbende hart-klep?? Tot nu toe geen last van gehad..

Nee effe serieus, wat bedoel je voor 'n plaatje?

volvo25T

Ik denk het al te weten: de fake gril! Is mij nooit zo opgevallen, maar nu je het zegt; ben blij met mijn volvo met echte gril!

De alfa ga ik denk ik nog oplappen..  Als ik tijd heb.

Jans Duiven

Citaat van: volvo25T op 27-01-2008 16:43:01
Ik denk het al te weten: de fake gril! Is mij nooit zo opgevallen, maar nu je het zegt; ben blij met mijn volvo met echte gril!

De alfa ga ik denk ik nog oplappen..  Als ik tijd heb.

Precies, die bedoel ik,

Hans

Domaso

Welkom op het forum Sander. Veel (rij) plezier van je roffel.

Citaat van: Hans Duiven op 27-01-2008 15:45:41
Een 145...  ;D
Het klinkt misschien wel bijzonder onbenullig, maar toen ben ik afgehaakt. (Terwijl Walter da Silva toch wel prachtige auto's heeft ontworpen voor Alfa Romeo).

Ik vond dat het lijnenspel van de 145/146 van voor tot achter op één of andere manier verstoord werd door de overgang van de voorschermen naar de portieren én dat het cuore plaatje dicht zat. Het was een soort van dicht neprooster en dat trok ik heel slecht.

Als ik ooit nog eens een 75 3.0 V6 America in goede staat kan kopen, of een 155 met 6 van die vergroomde inlaatbuizen voor niet al te veel geld, dan moet ik me wel beheersen denk ik  :P

Deze heb ik gehad
2 x alfasud 1.5 en een 1.5 Ti QV (rood/bruin  :'(  )
1 x alfa 33 1.4 rood, zonder roest.
2 x 155 1.7 8 V benzine en een 1.8 8V op LPG (Zwart) Vind ik nog steeds een mooi model.

Hans

Heb ook 5 jaar een  75 2.0 TS gereden. De 75 was er trouwens ook met een turbo. Verder in een grijs verleden 'n Sud TI, een Giulietta, een Giulia en 'n Alfetta 1.8.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

thuur

En een ex-156 rijder hier :D

Welkom! Het zijn gelukkig kleine puntjes die je noemt nu, maar wat komt er terecht van de garantie als je dit al weet ???

Veel veilige kilometers gewenst, en laat je niet op de kop zitten door die verkoper. Je staat in je recht.

Gr ;)

VolvoDeMio

Citaat van: volvo25T op 26-01-2008 18:31:40
Maar hij is zeker nog niet van mij af; als ik genaaid wordt, wil ik ook kussen ook! 

;D

Marc O.

En nóg een ex-Alfa rijder: Mijn eerste auto was een Alfa 90 2.5 V6 QO (Quadrifoglio Oro). Heb mezelf daarna beloofd nóóit meer een Alfa te kopen, maar als ik een mooie zwarte 75 V6 tegenkom dan zou ik daar nog wel eens op terug kunnen komen ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

MichielMaas

Mooie volvo proficiat en welkom hier. Ook ik heb een alfa verleden;
-75 1.8
-Giullietta 2.0
-Alfetta 2.0
-Alfetta 2.0

:o

Emiel

Ook een Alfa verleden hier (heden trouwens ook  :eusa_think:)...

Krat 24 flesjes, sinds 2001 vele kratten :eusa_drool:.

Welkom hier

volvo25T

Ik heb weer geluk!

Vandaag is er een kind met z'n fiets van de stoep tegen mijn geparkeerde auto aan gevallen...Ik heb 'm nu net 15 dagen.

Dit was niet mijn idee van "een auto met het oog op kinderen". 

Kind eet nu alleen nog pap. :)

MichielMaas

Hij KAN dus nog eten.....    :evil:  :eusa_whistle:

volvo25T

Marc O.

Tja, degelijks Zweeds staal hè........  :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

volvo25T

maar z'n beugeltje heeft wel een lelijke kras gemaakt... rotjoch.. :eusa_naughty:

MichielMaas

optreden ja, wie het lef heeft een volvo te beschadigen moet maar voelen, om een oud zweeds spreekwoord te gebruiken.    ;D