habie12 meldt zich aan

Gestart door habie12, 26-12-2007 12:41:32

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

BTW al bij de advertenties op het forum gekeken?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

habie12

Citaat van: Ronbroek op 26-12-2007 13:28:11
Citeer
aanschafprijs vond ik ook wat aan de hoge kant, ik moet 1250 euro bijbetalen op mijn honda civic van '93, vond ik ook best veel

Toch niet deze  :eusa_shifty:  ;D

http://i168.photobucket.com/albums/u187/ronbroek/A13.jpg

haha nee deze is het zeker niet..

habie12

Citaat van: Domaso op 26-12-2007 13:49:56
Hoi Marcel,

Welkom op het forum. Ik heb zelf een 850 GLT automaat, bj april 92. Eeen fantastische auto met nu 260 dkm. Je geeft zelf al aan dat je ook nog een andere gaat bekijken; zou ik zeker doen. Ook erin rijden zodat je verschil kunt zien/voelen. Ik heb de mijne van sept.2006 en heb ook in verschillende gereden voor ik tot koop overging.

Zijn er bepaalde eisen zoals automaat,  km stand enz? Op Marktplaats staan er 9 onder de € 2000

gr. Jean-Pierre

hoi jean-pierre, een automaat is natuurlijk wel fijn, kilometer stand zo tot de 3 ton, maar heb gewoon liever een auto waar ik zoveel mogelijk van weet, qua onderhoud enzo, liefst wel bij een garage dat ik mijn auto kan inruilen, heb geen zin om hem zelf particulier te verkopen..

deze staat ook al een tijdje te koop,eerste toelating is dan ook van 2000, dus misschien duitse auto.. misschien morgen maar eens een proefritje in maken..

habie12

vandaag bij deze auto wezen kijken, maar dat wordt hem niet, reed lang niet zo fijn als de eerste auto die ik gereden heb, automaatbak gaf storing aan, was ook verder niks bekend over het onderhoud van de auto, volleer interieur was wel geinig, maar wel met scheurtjes erin..

we kijken nog ff verder. misschien morgen wel naar deze moet ook nog wel wat van de prijs af om hem zo mee te nemen..

wel lekker die vrije dagen...

habie12

wil morgen bij deze auto gaan kijken.

wel hoge kilometerstand, maar wel alle onderhoudsboekjes en rekeningen aanwezig.

iemand nog dingen waar ik op moet letten bij zo'n kilometerstand??

Spin!

Citaat van: habie12 op 01-02-2008 18:20:28
wil morgen bij deze auto gaan kijken.

wel hoge kilometerstand, maar wel alle onderhoudsboekjes en rekeningen aanwezig.

iemand nog dingen waar ik op moet letten bij zo'n kilometerstand??

Damn, wat een volle auto...zou em bijna zelf kopen ( maar ja, wat moet ik met 3 850's? )...km stand, tsjah...vraag na wanneer de draagarmen voor het laatst zijn vervangen?

Jemug, wat een vraag...er zijn gewoon weinig dingen waar je op moet letten, het zijn gewoon steengoede auto's!!!!

www.vm-parts.nl

Domaso

Ziet er niet slecht uit. Zou er zeker eens mee rijden.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

habie12

he sjips, bel ik net om voor morgenochtend een afspraak te maken, is hij net verkocht, jammer, nou ja weer uitkijken naar de volgende, heb nu al wel in een paar automaten gereden, ook maar eens een schakelbak proberen..