Dakspoiler v70

Gestart door basphil, 27-01-2008 11:16:53

Vorige topic - Volgende topic

basphil

Goedendag

Ik ben op zoek naar een dakspoiler voor mijn v70 maar ik ben er nu achter dat je twee soorten heb.
Eentje die origineel is en imitatie.
Ik ga natuurlijk voor de originele maar misschien weet iemand een goed adres waar je die spoilers kan kopen en laten bevestigen. (en spuiten kleur silver sand).
Ik zelf ben woonachtig in Noord-Holland dus een adres in Noord-holland zou perfect zijn maar als het de moeite is kan het natuurlijk ook ergens anders in nederland.
Iemand ideeen ?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet bas.

RRRRR_Ramon

Estate Services in Obdam Noord-Holland. Zie www.estateservices.nl

Ben je 850 clublid dan krijg je daar korting!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

basphil

Die spuit hem ook?
GRoet  bas.

RRRRR_Ramon

Citaat van: basphil op 27-01-2008 12:15:03
Die spuit hem ook?
GRoet  bas.

Ja en zelfs helemaal vanuit je luie stoel te regelen, bestellen, kleurnummer doorgeven, laten spuiten en thuisgestuurd krijgen. Voor monteren zul je even op moeten staan  ::)

Turbo-Geek

Je kan hem zelf ook spuiten .... Hier op het forum is een handleiding van iemand die dat zelf gedaan heeft.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Wat rekent ES voor dat spuiten? Ik had mijn spoiler voor 175 euro inclusief spuiten.
Wel een imi spoiler, maar dat interesseert me geen ruk  :eusa_snooty:

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 27-01-2008 12:37:07
Wat rekent ES voor dat spuiten? Ik had mijn spoiler voor 175 euro inclusief spuiten.
Wel een imi spoiler, maar dat interesseert me geen ruk  :eusa_snooty:

Dat weet ik niet precies, Ief heeft hem vanuit AT besteld en thuis gestuurd gekregen, dus PBtje aan Ief of mss komt ie hier zelf nog mee. Er zal een verschil in de verzendkosten zitten.

Voor mijn eigen spoiler weet ik het niet, dat was een verjaardagskado bij ES vandaan, spuiten heeft Ed voor gezorgd en de tweede keer spuiten van Onyx Green naar Garnet Red kostte me een uurtje uur shovelen in de tuin bij een autospuiter dat ook nog aan m'n baas betaald werd. Snel verdiend dus ;)

basphil

We zullen dan maar van de week contact opnemen met ES.
Alvast bedankt

Groet Bas