[VOLVO850CLUB-MEETING] Sleuteldag Goes 22 maart

Gestart door marcelV70R, 27-01-2008 20:51:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Claudia

Wilde om half 2 hier wegrijden.....mét Brambram, dus dan is half 4 haalbaar. :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis

2 uur van Doetinchem naar Goes? Dat wordt dan toch aardig doorkachelen voor je...

FGG

Citaat van: Taranis op 19-03-2008 20:49:08
2 uur van Doetinchem naar Goes? Dat wordt dan toch aardig doorkachelen voor je...

Volgens de routeplanner 232km, 2u18m. Wordt idd krap... :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Ik doe er naar Doetinchem inderdaad 2 uur en 20 minuten over. En dan maar geluk hebben dat er niet teveel treuzels voor je zitten, anders haal je het idd niet ;)

FGG

Citaat van: Taranis op 19-03-2008 20:57:01
Ik doe er naar Doetinchem inderdaad 2 uur en 20 minuten over. En dan maar geluk hebben dat er niet teveel treuzels voor je zitten, anders haal je het idd niet ;)

En dan rij jij nog in één keer naar de plaats van bestemming. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

TTT242

Vanuit Limburg komt het treintje om 8u30 samen op de E313 parking Tessenderlo. Allé, Ludo en ik toch al voorlopig   :eusa_angel:. Ik ga wat foto's maken van het "zware gesleutel", het gezweet, gevloek, de samenwerking en hulp van elkaar en de mooie momenten als alles gelukt is.  Tot zaterdag.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

ruudT5

Wil ook van de partij zijn maar heb nog niets gehoord van de 850 club....

Is al meer dan een maand geleden dat ik me heb aangemeld, heb nadien niks meer gehoord, contributie is ook nog niet afgeschreven.. Iemand enig idee hoe lang het normaal duurt?

Wil zelf niet sleutelen maar hoop er door te kijken het een en ander op te steken. En natuurlijk een hoop mooie Volvo's te bewonderen.. :eusa_dance:

Ruud

mitsupiet

Citaat van: TTT242 op 20-03-2008 16:47:08
Vanuit Limburg komt het treintje om 8u30 samen op de E313 parking Tessenderlo. Allé, Ludo en ik toch al voorlopig   :eusa_angel:. Ik ga wat foto's maken van het "zware gesleutel", het gezweet, gevloek, de samenwerking en hulp van elkaar en de mooie momenten als alles gelukt is.  Tot zaterdag.

Ik sluit ook aan.  ;D

Tot zaterdag

Te hard geschrobt.......

OVE

Hallo sleutelaars,

Ik ben zaterdag ook van de partij. Nu is heb ik sinds een aantal dagen wat problemen met mijn LMM die ik zaterdag dan ook wil gaan vervangen. Ik wil jullie daarover wat vragen stellen:

1. Is er iemand die voor een aantal minuten zijn LMM bij mij in de auto wil plaatsen. Op deze manier wil ik testen of mijn LMM echt defect is. Is toch een aardige uitgave zo'n LMM en het is zonde om onnodig geld uit te geven toch?

2. Is er iemand die ervaring heeft met het vervangen van een LMM?

Het betreft een V70 tdi uit 1997

Tot zaterdag!

dennisd

Citaat van: ruudv40 op 20-03-2008 17:27:45
Wil ook van de partij zijn maar heb nog niets gehoord van de 850 club....

Is al meer dan een maand geleden dat ik me heb aangemeld, heb nadien niks meer gehoord, contributie is ook nog niet afgeschreven.. Iemand enig idee hoe lang het normaal duurt?

Ik heb hetzelfde probleem ???.

FGG

We zijn de auto op dit moment aan 't inpakken. Morgen vanuit m'n werk richting Zeeland, kunnen we zaterdag 'uitslapen'.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

Citaat van: dennisd op 20-03-2008 21:24:36
Citaat van: ruudv40 op 20-03-2008 17:27:45
Wil ook van de partij zijn maar heb nog niets gehoord van de 850 club....

Is al meer dan een maand geleden dat ik me heb aangemeld, heb nadien niks meer gehoord, contributie is ook nog niet afgeschreven.. Iemand enig idee hoe lang het normaal duurt?

Ik heb hetzelfde probleem ???


nou, als ik een maand moest wachten op een antwoord of bericht, wilde ik geeneens meer lid zijn.  ::)

trek een avondje uit en stop de mailbox bomvol, krijg je gelijk antwoord. (denk ik)  ;D
;)

Spin!


www.vm-parts.nl

elianmars

Ik ben er niet bij, om te kijken of te helpen. Wegens het slechte weer gaan we naar Drenthe, in plaats van Zeeland  :eusa_shifty:

Succes met sleutelen, iedereen!

Taranis