Veerpootbrug monteren (nu gemonteerd met foto)

Gestart door pac, 31-01-2008 19:00:52

Vorige topic - Volgende topic

pac

67 euro bij de Volvo dealer armer maar met een stuk aluminium rijker naar huis gereden. Was benieuwd of het idd zo'n eitje was als men zei en sterker nog of het idd zo'n stuk scheelt in de bochten. Eerst maar ff gemonteerd.

Foto voor....

....en na 15 minuten.....

idd een eitje. Zelfs ik kan het met mijn 2 linkerhanden. Alleen de stekker aan de rechterzijde kon ik niet onder de veerpootbrug demonteren dus die er maar bovenlangs laten lopen. Wel bij het dichtdoen van mijn motorkap mijn telefoon gemold want die lang nog in de goot..... :-\ Vind het ook nog een mooi gezicht, ik zou bijna met mijn motorkap open blijven rijden..... ;D

Nu ff stukje rijden

FGG

Citaat van: pac op 07-02-2008 14:34:10
Wel bij het dichtdoen van mijn motorkap mijn telefoon gemold want die lang nog in de goot..... :-\

:eusa_wall:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MICHEL306

duur brugje zo   kan je wel ff bellen  heb nog een mooie htc te koop   ;D

sjarrel2

Kort vraagje, ik heb net ook een UK VPB gemonteerd. Is het ook de bedoeling dat, naast de 6 kleine moeren, ook de twee grote moeren vastgedraaid worden? Of moeten ze niet helemaal vast zodat de brug nog wat kan 'laveren'?

Gr,
Kees

elianmars

Citaat van: sjarrel2 op 31-01-2010 13:36:13
Kort vraagje, ik heb net ook een UK VPB gemonteerd. Is het ook de bedoeling dat, naast de 6 kleine moeren, ook de twee grote moeren vastgedraaid worden? Of moeten ze niet helemaal vast zodat de brug nog wat kan 'laveren'?

Gr,
Kees

Die moeten ook worden vastgedraaid.

-D©©©L-

De kleine moeren zitten echter niet erg vast, 25 Nm.

sjarrel2

Ok, dan draai ik de grote vast. Geen momentsleutel, maar de kleintjes zet ik hand vast. Bedankt!

Gr,
Kees

Ludo

Henk855

Citaat van: sjarrel2 op 31-01-2010 13:36:13

Gr,
Kees

Als de brug nog kan ,,laveren,, kan je hem net zo goed niet monteren :eusa_doh:

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

cas

rij impressies van de nieuw gemonteerde bruggen heren??  voor dat geld wil ik ook wel een bruggetje kopen als het merkbaar in het normale stadsverkeer is.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....