What's your next car?

Gestart door Barry_C70, 09-07-2007 02:24:08

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Volgens mij wordt die van mij een heel klein, goedkoop en vooral zuinig dingetje. Maar dan komt die er wel bij, en niet in plaats van

Misha

Citaat van: hpkevertje op 06-02-2008 15:49:50
...In principe betekent dat, dat mijn next car de begrafenisauto is.  :o

;D

of

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Daf46

Citaat van: reneetje op 05-02-2008 16:30:35
Citaat van: FGG op 05-02-2008 16:20:02
Citaat van: Enno op 05-02-2008 16:16:20
Citaat van: Taranis op 02-02-2008 17:19:33
Citaat van: Enno op 02-02-2008 17:07:16
maar ik denk dat ik me daar al gauw mee ga vervelen....

Wat voor Subaru had je in gedachten dan? :eusa_think:

Subaru Legacy.....met Bilstein Sport dempers standaard....3.0 Liter boxer motor.

Zoiets?

http://www.autoweek.nl/images/800/1/77ab6266c69f571b4e71e8398f48da11.jpg

Da's dan weer een Outback. Maar ik vind ze wel heel erg stoer/gaaf/mooi.

We praten toch wel over de 3,0R Spec B? :eusa_dance:

Komt bij mij ook voor in de top 3 van eventuele opvolgers, maar die krengen zijn duur, heel duur, en er worden er niet zoveel van verkocht, dus de prijs zal ook wel niet in die mate zakken , dat ie voor mij betaalbaar wordt............. :-\

Zo extreem duur zijn ze hier niet (2de hands dan)

Maar de next car voor mij, wss een V70n op LPG met kinderzitjes in de achterbank, ben die gordelverlengers kotsbue. Ben momenteel ook de mogelijkheid van een D5 op PPO aan het onderzoeken V70 op PPO

Ludo

Citaat van: Daf46 op 06-02-2008 21:21:43
Ben momenteel ook de mogelijkheid van een D5 op PPO aan het onderzoeken V70 op PPO

ik zou daar toch nog even over nadenken...

CiteerDatum : 06/02/2008
Titel : "Dieselauto's moeten fiscaal ontmoedigd worden"
De milieuschade van personenwagens is vooral groot bij de dieselauto's, die opvallend meer vervuilen dan benzinewagens.

Daarom is de meest dringende en voor de hand liggende maatregel het fiscaal ontmoedigen van dieselwagens. Dat blijkt uit het besluit van een onderzoek naar een hervorming van de autobelasting door onderzoeksbureau Transport & Mobility Leuven (TML).

Op korte termijn kan de milieuschade door dieselwagens volgens TML aangepakt worden door hogere accijnzen op dieselbrandstof of door een hogere voertuigbelasting op het bezit van een dieselauto. "Dieselwagens betalen in België minder belasting maar vervuilen meer dan benzinewagens", klinkt het.

Accijnzen op motorbrandstoffen zijn een federale bevoegdheid in België, wat volgens TML niet wegneemt dat Vlaanderen kan ijveren voor een betere federale accijnsstructuur.
http://www.hbvl.be/vindzoek/archief/Artikel_detail.asp?id={771CDCEB-14B7-4AFC-B053-D95DF3F250FC}&check=online

Daf46

Citaat van: Ludo op 06-02-2008 21:38:02
Ben momenteel ook de mogelijkheid van een D5 op PPO aan het onderzoeken V70 op PPO

De milieuschade van personenwagens is vooral groot bij de dieselauto's, die opvallend meer vervuilen dan benzinewagens.

Daarom is de meest dringende en voor de hand liggende maatregel het fiscaal ontmoedigen van dieselwagens. Dat blijkt uit het besluit van een onderzoek naar een hervorming van de autobelasting door onderzoeksbureau Transport & Mobility Leuven (TML).

Op korte termijn kan de milieuschade door dieselwagens volgens TML aangepakt worden door hogere accijnzen op dieselbrandstof of door een hogere voertuigbelasting op het bezit van een dieselauto. "Dieselwagens betalen in België minder belasting maar vervuilen meer dan benzinewagens", klinkt het.

Accijnzen op motorbrandstoffen zijn een federale bevoegdheid in België, wat volgens TML niet wegneemt dat Vlaanderen kan ijveren voor een betere federale accijnsstructuur.
http://www.hbvl.be/vindzoek/archief/Artikel_detail.asp?id={771CDCEB-14B7-4AFC-B053-D95DF3F250FC}&check=online

Volledig akkoord wat die diesels betreft  :evil:, vandaar die PPO (zou milieuvriendelijker zijn, maar nog geen uitgebreide studie van gedaan)

thuur

Citaat van: Daf46 op 06-02-2008 21:42:15
Citaat van: Ludo op 06-02-2008 21:38:02

Volledig akkoord wat die diesels betreft  :evil:, vandaar die PPO (zou milieuvriendelijker zijn, maar nog geen uitgebreide studie van gedaan)

PPO was dat niet iets met frithuurolie? Dalijk gaat heel Belgie nog naar friet ruiken :eusa_think:

Gr ;D

BenC70ES

Ruikt in elk geval beter als dat zwarte goedje...  :-X  ( en veel bla bla, maar niemand doet er iets aan...  :'( )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Volvo Felipe

willow