Welke virusscanner?

Gestart door Laserblue, 31-01-2008 20:37:04

Vorige topic - Volgende topic

mimibiti

Ik heb al 15 jaar een Applé  :eusa_clap: nog nooit niet 1 virusje gehad.  ;D ;D ;D
Michiel

Jur

Citaat van: Misha op 31-01-2008 21:15:12
Ach, onder Vista werkt géén enkel stuk software fatsoenlijk, dus ook virussen niet.
:evil:

Toch ben ik al maanden een tevreden Vista gebruiker :eusa_angel:. Ben gewoon "user" en UAC aan :police:. Werkt prima, minder kans op virussen ed. Meeste apps werken goed. Ik heb veel gevirtualiseerd(SoftGrid en Thinstall). Werk allemaal wel goed. Laatst RC van SP1 geinstalleerd duurt wel even maar performance was al beter. Vooral bij kopieren.

OT: Trend werkt prima op Vista. Avast weet ik niet.

Jurjen

BartusKN

Ach, onder Vista werkt géén enkel stuk software fatsoenlijk, dus ook virussen niet.
dit is helaas anders gebleken op de ISP waar ik werk ;D

maar ik zelf prefer NOD32 die is het minst actieve op de achtergrond en is zeker goed in gebruik wel moet je even een serial lenen van je buurman om te kijken of jij er ook zo over denkt als ik

850newbie

Citaat van: BartusKN op 31-01-2008 21:24:48
dit is helaas anders gebleken op de ISP waar ik werk ;D

maar ik zelf prefer NOD32 die is het minst actieve op de achtergrond en is zeker goed in gebruik wel moet je even een serial lenen van je buurman om te kijken of jij er ook zo over denkt als ik

Ik ga ook voor NOD32, is tot nu het beste wat ik ben tegen gekomen.

hathü

Ik heb Avast, al twee jaar, zowel op de laptop als de PC kost niks en werkt prima.

t5karel

Kaspersky is gewoon goed,nog nooit trammelant mee gehad de afgelopen 4 jaar.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

de boekhouder

Citaat van: hathu op 31-01-2008 21:37:50
Ik heb Avast, al twee jaar, zowel op de laptop als de PC kost niks en werkt prima.

ook op Vista.

Ik heb overigens al jaren AVG en nog niet gemerkt dat die vertragend werkt, behalve bij het scannen van de inkomende en uitgaande email; deze optie zet ik ook wel eens uit; m'n emailverkeer wordt beveiligd vanaf de host (hoop ik, ik betaal er iig. voor).
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

robbie409

AVG gehad. Miste te veel
Kasperski gehad, miste ook teveel

Nu Nod32, is gewoon beterder.

de boekhouder

Mogen we linkjes plaatsten ?
(dd.)

Daf46

Ook AVG hier, geen problemen mee.

ewing

Idem ook AVG.

Daarnaast draai ik iedere maand een keer de online virusscanner van Trendmicro, http://housecall.trendmicro.com.

Tot nu toe geen virussen (voor zover bekend).

Laserblue

Als Mc Afee een scan uitvoert valt de pc hier bijna dood  ::)

dus ik zoek er inderdaad 1 die je niet merkt tijdens het werk

Dat Nod32 of Norman, hoe kom ik daar aan?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

thuur

Citaat van: de boekhouder op 31-01-2008 21:53:52
Mogen we linkjes plaatsten ?

Waarom niet ???

Het internet is juist bedoeld om allerhande informatie aan elkaar te koppelen ;)

Gr 8)

de boekhouder

Zou opgevat kunnen worden als reclame  (forumregels) ?

De aftrap:

AVG:

http://free.grisoft.com/doc/download-free-anti-virus/us/frt/0
(dd.)

tackle