In memory of Odin.

Gestart door mitsupiet, 01-02-2008 00:39:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

www.vm-parts.nl

MarcoV

Hebben laatst bij Marc nog zitten bomen over jouw hond onder lunchtijd, lullig dat ie nu dood is :-[
Sterkte met het verlies van je "vriend",

MarcoV :-\

rifwachter

sterkte met het verlies van jullie Odin.

ik weet uit eigen ervaring dat dit hard aankomt.

rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

GeertG

:-\

Sterkte met het verlies !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Johann

Ludo

sterkte met het verlies Piet.  :'(

ief

Piet, ik leef met jullie mee. Sterkte en kop op!

Ivo.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

fearless

Sterkte met het verlies.

michiel

Gecondoleerd. Zelf gelukkig nog maar 1x meegemaakt met m'n (vorige) hond, 't is vreselijk maar uiteindelijk onvermijdelijk.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Flipjes 850 R

Piet heel veel stekte ! Ik weet ongeveer wat je meemaakt. Ik heb ook twee honden gehad. Half zusjes. Allebij moeten laten inslapen, ging echt niet meer. Het vreemde was dat het in dezelfde week moest  :'(
Een hond is niet zomaar een huisdier, het is je maatje. Ik weet dat er veel moeilijke momenten gaan komen. Je mist immers toch een gezindlid. Een nieuwe hond kan Odin natuurlijk nooit vervangen, maar ben je wel van plan om naar een andere te gaan kijken, of weet je dat nog niet. ( ik wist het nl meteen al )
iig nogmaals heel veel stekte de komende tijd !!!!!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

FGG

Citaat van: Flipjes 850 R op 01-02-2008 15:31:10
Piet heel veel stekte ! Ik weet ongeveer wat je meemaakt. Ik heb ook twee honden gehad. Half zusjes. Allebij Allebei moeten laten inslapen, ging echt niet meer. Het vreemde was dat het in dezelfde week moest  :'(
Een hond is niet zomaar een huisdier, het is je maatje. Ik weet dat er veel moeilijke momenten gaan komen. Je mist immers toch een gezindlid. Een nieuwe hond kan Odis natuurlijk nooit vervangen, maar ben je wel van plan om naar een andere te gaan kijken, of weet je dat nog niet. ( ik wist het nl meteen al )
iig nogmaals heel veel stekte de komende tijd !!!!!

Odin, Flip, Odin. :eusa_shifty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Flipjes 850 R

Naam het ik meteen veranderd, is echt storend. Taalfout maar laten staan. Er zijn ergere dingen......  ;)
855 R Automaat Dark Olive Pearl

D-J

V70 T-5D

mitsupiet

Dank voor het medeleven; Of we nog een hond aanschaffen weten we nog niet.
Ik denk het wel.

De toekomst zal het leren.

Te hard geschrobt.......

Eugene

If it's not blown, it sucks...