ga mijn dak pimpen! hoe is die van jou?

Gestart door cas, 03-02-2008 12:01:59

Vorige topic - Volgende topic

cas

heb voor weinig een leuke vakantie accecoire op de kop/dak getikt!

origineel volvo 

ben er blij mee en wilde dit graag met jullie delen! mocht iemand hier ook op vakantie willen en hem willen lenen, dan kan dat naaatuuuuurrrrlijk   ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

big ben

IK HEB AL................. :angel:

cas

MarcoV

Mooi plat ding zeg, kunnen in ieder geval een stapel onderbroeken in ;D ;D ;D ;D

MArcoV

RRRRR_Ramon

Heb ik al jaren.............

Hele fijne koffer die geen lawaai maakt, waarmee je makkelijk 150+ kan rijden zonder spanbandjes eromheen en er gaat ontzettend veel in! ;D

Stiekem is het eigenlijk een Thule koffer........   :eusa_shhh:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

baskabel4

mooie meerijdplek voor mijn schoonmoeder....... ;D

big ben

Citaat van: cas op 03-02-2008 12:27:21
wuawie! die is hoog!

43 cm.......... :eusa_whistle:

Citaat van: RRRRR_Ramon op 03-02-2008 12:44:42

http://img292.imageshack.us/img292/5879/rauris200745xi0.th.jpg

Stiekem is het eigenlijk een Thule koffer........   :eusa_shhh:

dat was/is deze ook ;)

cas

Hele fijne koffer die geen lawaai maakt, waarmee je makkelijk 150+ kan rijden zonder spanbandjes eromheen en er gaat ontzettend veel in! ;D

netjes,

wat voor type dragers heb je eronder? die heb ik er nog niet bij namelijk :-)

razorx

Citaat van: MarcoV op 03-02-2008 12:44:14
Mooi plat ding zeg, kunnen in ieder geval een stapel onderbroeken in ;D ;D ;D ;D

MArcoV
Gaat die dan zo hard;D

cas

nou..... soms schijt ik bijna in mijn broek bij spannende situaties hoor  ;D

wie heeft er hiero op mijn koffer op MP lopen bellen!! hij belt me net op..... moest er opeens een stuk meer geld voor hebben.

Ik heb daar zon hekel aan, terug komen op een gemaakte deal. annieweeeij.... hij is nog steeds van mij.

EDIT:

vanavond opgehaald,  KARMA situatie....het feit dat de familie blijkbaar zeer goed in de centen zat ( vrijstaand huis aan bos dikke audi voor de deur), en me toch nog 50 eurie meer vroeg dan we hadden afgesproken, of hij zou de bak aan iemand anders overdoen, werd afgestraft.

meneer zelf was er niet, mevrouw van het huis wilde vanuit huis wel even bijschijnen met een bouwlamp, omdat de koffer niet achterin paste, en ik hem er toch wel graag even op wilde hebben voor de 1e test.

dus de bouwlamp stond daar een 20 minuten en PATS alsof iemand een kiezel tegen een raam gooide.... ik lette er verder niet op. komt mevrouw naar de lamp toe gelopen en ze doet het raam open. verdomme, raam gesprongen! ja, een bouwlamp wordt wat warm.... sorry maar ik lag er niet van wakker dat hun dubbel glas raampje gesprongen is. net wat ik zeg karma. nou mogen ze het volle bedrag dat ik ze gaf voor de box uitgeven aan een nieuw stuk glas....

de real live test, montage was even rommelen, 30 minutjes werk. de rit zelf. ietsje pietsje meer ruis, maar met radio verwaarloosbaar, de turbo fluit hoor ik meer..

zelfs met 200 hoorde ik niet meer geluid dan normaal had ik het idee!

box is zwart kunstof origineel volvo alles, ook de dragers. gaat open aan twee kanten. al met al, geen slechte koop. en een hoop ruimte hoor! daar verkijk je je echt wel op. kunnen makkelijk een paar honderd onderpants in als je wilt  ;D

RRRRR_Ramon

Citaat van: cas op 03-02-2008 14:49:55

netjes,

wat voor type dragers heb je eronder? die heb ik er nog niet bij namelijk :-)

Origineel Volvo dragers. Te koop voor ca. 90 euro bij de dealer. Dragers zijn niet afsluitbaar maar moeten met een lange bijgeleverde Torxsleutel losgedraaid worden. Afsluitbare zijn duurder, het is wel zo dat de koffer er pas af kan als de koffer open is, dus met stelen zal het wel meevallen. Je moet in ieder geval al met z'n 2-en zijn om hem erop te leggen.  ::)

Misschien een tip als je Volvo 850 Clublid bent, neem dan contact op met Volvodealer Hooftman (meerdere vestigingen in Z-H), je krijgt daar korting. ;)

Wel lullig dat de verkoper er ineens meer voor moest hebben, spreek dan niks af. Wel leuk dat je de winst hebt zien versplinteren ter plaatse........  :evil:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Ludo

Citaat van: cas op 03-02-2008 17:21:30

wie heeft er hiero op mijn koffer op MP lopen bellen!! hij belt me net op..... moest er opeens een stuk meer geld voor hebben.

Ik heb daar zon hekel aan, terug komen op een gemaakte deal. annieweeeij.... hij is nog steeds van mij.

EDIT:

vanavond opgehaald,  KARMA situatie....het feit dat de familie blijkbaar zeer goed in de centen zat ( vrijstaand huis aan bos dikke audi voor de deur), en me toch nog 50 eurie meer vroeg dan we hadden afgesproken, of hij zou de bak aan iemand anders overdoen, werd afgestraft.

dat komt wel vaker voor als iemand een een link of advertentie op het forum zet.
::)

Turbobiker

Citaat van: Ludo op 04-02-2008 23:15:26

EDIT:

dat komt wel vaker voor als iemand een een link of advertentie op het forum zet.
::)

Dat doe je toch altijd Ludo?

;)
De Tussenpaus

hpkevertje

zelfs met 200 hoorde ik niet meer geluid dan normaal had ik het idee!

Hai Cas,
Bedankt voor jouw loyale aanbod (lenen van je koffer).

Ik zou wel uitkijken, want bij 200 km/u hoor je misschien wel weinig maar het bovenstaande geeft wel aan dat het minder prettig gaat ruiken!!  ;D

FRANQ

Citaat van: cas op 03-02-2008 12:01:59
mocht iemand hier ook op vakantie willen en hem willen lenen, dan kan dat naaatuuuuurrrrlijk   ;)

past hij ook op een ford sierra?? ;D ;D ;D
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"