Voorstellen als newbee

Gestart door Theostek, 04-02-2008 10:19:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theostek

Goeiedag beste forumers, volvo drivers.

Graag wil ik mij even voorstellen,
Mijn naam is Theo, geboren in Maastricht, wonende te belgië (Bilzen) een paar km van Maastricht, leeftijd 42 lentes jong.

Ik heb me hier geregistreerd omdat ik de zoekfunktie (Google) voor beroepsdoeleinden aan het gebruiken was, en dacht waarom niet aanmelden! het kan tenslotte van toepassing komen/zijn..

Mijn beroep is zelfstandig Auto airco monteur (Stek gediplomeerd) mijn ander beroep in loondienst, is mig-mag, tig lasser bij een bedrijf dat industriële koelwatertorens fabriceerd.
In praktijk komen er veelvuldig storingen voor aan airco's, manueel als ook aan climate control systeemen, hiermede kan het soms gecompliceerd zijn waar de storing ligt, ook voor mij is het soms zoeken naar een speld in de hooiberg...
Zodoende ik hier kennis probeer te vergaren/geven over bepaalde storingen - systemen..

Tenslotte de info die je vindt/krijgt is gratis...., nu ga ik naar mijn eerste post om daar iemand antwoord te geven.  :eusa_think:
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

-D©©©L-

#1
Welkom theo !

Laat ik de eerste maar zijn die het roept... fotoooooos !  :D
Ben erg benieuwd welke 850/x70 je bezit en wat je er allemaal al aan gedaan hebt.

Citaat van: Theostek op 04-02-2008 10:19:22..
Tenslotte de info die je vindt/krijgt is gratis....,

Natuurlijk  ::)  Dit is immers een publiek forum.
Als je wilt betalen  ga je naar een commerciële firma en als je reclame wilt maken dat sponsor je gewoon de 850 club of volvo-plaza.nl

TTT242

Ik denk niet dat ie een 850 heeft  ;D.
Evenzeer blijft ie welkom op het forum, kennis opdoen en geven is altijd de moeie hier op het forum.
Groeten uit Kortessem  :laugh:
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

FGG

Welkom op 't Forum, Theo.

Doe maar een foto van welke auto je dan ook rijd.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Hey Theo,

Welkom hier! Rijd je toevallig ook nog een Volvo?

Groeten,
Chris

Theostek

Nee ik heb geen Volvo 850, ik vind het schitterende auto's en het model mooier dan de plaats vervanger S40.
Ik heb er wel naar uitgeken naar een Volvo (eigenlijk nog altijd) maar een 2.5 vind ik wat te hoog.

Momenteel rijd ik een Citroën XM station en staat ook te koop, de bedrijfswagen is een Seat Inca en te klein aan het worden.
Foto's van de xm  :eusa_hand: die ziet niet uit om een foto van te maken, van de andere kan ik ook niet plaatsen want daar staat reclame op, en wil ik niet aangemerkt worden voor spammer  :eusa_naughty:
Want zoals ik begrepen heb en gelezen mag dit niet.

groetjes
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

mehn

Citaat van: Theostek op 04-02-2008 23:06:21
Nee ik heb geen Volvo 850, ik vind het schitterende auto's en het model mooier dan de plaats vervanger S40.

Hier gaat iets niet goed  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Theostek

Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

Ludo


Claudia

Citaat van: Theostek op 04-02-2008 23:06:21
Nee ik heb geen Volvo 850, ik vind het schitterende auto's

.....hier ging het nog goed....


Citeer
en het model mooier dan de plaats vervanger S40.


*stuurt Stek met stuk zeep de hoek in*
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Theostek

 :eusa_think: ik heb altijd gedacht dat de S40 opvolger was van de 850,  :eusa_wall:, ik waag een gok en heb ik na enig research, ontdekt dat de opvolger van de 850 de Volvo V70 is.
De V70 is vanaf 1996 t/m 2000 gebouwd.

Maar goed, het model S40 vind ik niet mooi heeft geen uitstraling, wat de 850/V70 wel hebben.  :eusa_angel:
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

FGG

Ik geloof dat je je redelijk hersteld hebt.  :eusa_clap:

Clau? :eusa_shifty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Claudia

Nou...vooruit.
En nu gauw zorgen dat er een kekke 850/V70 voor de deur komt!

Maar hoezo 'te hoog'?
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Vulk

In België betaal je wegenbelasting aan de hand van de cylinderinhoud.

Ga anders op zoek naar een leuke 2 liter (11 fiscale pk's), deze bestaan ook in turbo uitvoering. ;)

Theostek

Citaat van: Vulk op 05-02-2008 10:42:04
In België betaal je wegenbelasting aan de hand van de cylinderinhoud.

Ga anders op zoek naar een leuke 2 liter (11 fiscale pk's), deze bestaan ook in turbo uitvoering. ;)

Juist en ook een hogere premie in de verzekering.
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.