Speurtocht vervolgd: Wat moet ik hier nou mee?

Gestart door Dane, 05-02-2008 10:28:25

Vorige topic - Volgende topic

Dane

Ja, nog steeds geen 850 in mijn bezit  :eusa_shhh: Stuit ik op het volgende exemplaar: http://link.marktplaats.nl/145390231

+ Vol Beige Lederen Bekleding
+ Airco
+ Cruise Control (Nagevraagd)
+ Onderhoudshistorie aanwezig?

- Mistlampen - Waar dan?
- 20v en 140pk? Knap zeg! :eusa_liar:
- Naam verkoper is 'alfa_freaks'  :eusa_snooty:

Kan iemand mij deze auto uit mijn hoofd praten (of juist niet), zodat ik vervolgens weer lekker doe waar ik zelf zin in heb? (Ja, inderdaad: niet logisch   :eusa_shifty: )

)()()sT

Ik zou zeggen, ga eens kijken ;)
Op 't oog heb ik zoiets van "joa, leuke auto"  ;D

Heb je al enige referentie? Succes en schiet eens op met zoeken  :evil: ;D

Vulk

Wagen ziet er goed uit. Het zal waarschijnlijk een 10V zijn aangezien hij gebruikt maakt van deze benaming: Model: 850 2.5i - 20v

En voor de rest, eens rondhoren of er hier niemand de wagen kent en anders zelf gaan kijken.

)()()sT

Nogmaals: gewoon kijken.
Je kunt het hele MP afstruinen maar vanaf je pc zie en voel je niks.
Neem iemand mee met ervaring met de roffel als het kan.

Kapje open en kijk of er 20V of DOHC op het kleppendeksel staat :)

VolvoDeMio

Ik zal nooit (iig zééér onwaarschijnlijk) een auto kopen waarvan het kenteken onleesbaar gemaakt is.

Alsof je bepaalde zaken niet mag controleren......

IK....zou het niet doen.

Kijken (niet kopen) kan altijd.

Dane

855-Champagne

Gewoon kijken proefrit maken en kijken of je rare dingen tegenkomt, eventueel een clublid mee nemen die mee kan rijden en weet hoe de auto aan voelt, en chek de km standen altijd of ze wel overeenkomen.

Suc 6

reneetje

Citaat van: Dane op 05-02-2008 10:28:25
Ja, nog steeds geen 850 in mijn bezit  :eusa_shhh: Stuit ik op het volgende exemplaar: http://link.marktplaats.nl/145390231

+ Vol Beige Lederen Bekleding
+ Airco
+ Cruise Control (Nagevraagd)
+ Onderhoudshistorie aanwezig?

- Mistlampen - Waar dan?
- 20v en 140pk? Knap zeg! :eusa_liar:
- Naam verkoper is 'alfa_freaks'  :eusa_snooty:

Kan iemand mij deze auto uit mijn hoofd praten (of juist niet), zodat ik vervolgens weer lekker doe waar ik zelf zin in heb? (Ja, inderdaad: niet logisch   :eusa_shifty: )

Kweet nie............... :-\

Echt een advertentie van het type "snelle jonge"

Kan meevallen, maar iets in me zegt dat je hier extra alert moet zijn............oftewel gewoon gaan kijken en sturen, en de bovengenoemde tips meenemen. :eusa_whistle:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Dane

Citaat van: reneetje op 05-02-2008 11:07:12
Kweet nie............... :-\

Echt een advertentie van het type "snelle jonge"

Kan meevallen, maar iets in me zegt dat je hier extra alert moet zijn............oftewel gewoon gaan kijken en sturen, en de bovengenoemde tips meenemen. :eusa_whistle:
Dat gevoel heb ik er dus ook bij . . . Iedereen bedankt voor de tips iig

robbie409

De som der delen is meer waard dan de vraagprijs...

LPG G3 achteraf inbouwen kost je minimaal 2200 euro, is als je veel kilometers maakt wel een must.

Als je verder kijkt zie je dat deze aanbieder meer auto's aanbiedt (momenteel alleen een Taxi). Is gewoon een handelaar die zelf geen verstand van de auto's heeft. Dus je moet er zelf heen om de gegevens te checken en te corrigeren.

bassie81

Ik kan de mening van Robbie wel onderschrijven. Als het een handelaar is, wat best goed mogelijk is, dan weet ie ws niets van die auto af behalve wat ie zelf gezien heeft binnen de vijf minuten dat ie hem heeft bekeken.

Het belang van de handelaar is om er zo snel mogelijk van af te komen en daarbij wat winst te maken. Je hebt weinig aan de info die je krijgt. Hij heeft de auto immers niet zelf gereden en kan daarom onmogelijk alle ins en outs vertellen.

Eventuele garantie is leuk maar de ervaring leert dat dat maar geldt tot ongeveer de marge die de handelaar heeft gemaakt. Zodra het hem echt geld gaat kosten, zal hij meestal niet meer zo fijn meewerken en servicegericht zijn. Uiteraard zijn er uitzonderingen...

Zelf kijken, goed kijken en voelen, laten kijken en laten keuren. Voorkomen is altijd beter dan genezen. Bij twijfel niet kopen, er is aanbod zat.