In memory of Odin.

Gestart door mitsupiet, 01-02-2008 00:39:13

Vorige topic - Volgende topic

Clapton

sterkte, uiterst humaan dat je besloten heb hem niet te laten lijden. maar 12 jaar voor een grote hond is al redelijk bijzonder.

hoe is de rest van de familie eronder ?

p.s. als je eens een Berner Senne wilt proberen voor een dag, pb me maar.

TTT242

Sterkte Piet. Een trouwe viervoeter verliezen is niet leuk maar helaas wel de gang des levens. Denk maar aan de vele leuke momenten die je vast gehad hebt met Odin.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

M a r c

:'(  Sterkte!  Het was een mooi en leuk beest, zal nooit zijn aparte manier om in de bank te zitten vergeten  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Hans Duiven

Als 'flinke' kerel is het een hard gelach als je je maatje moet laten inslapen.
Ik heb 2 bassethounds in moeten laten inslapen, maar met onze 3 grote duitse doggen zal het nog moeilijker worden.

Sterkte man,

Hans

Hier onze 3 doggen in de wildernis  ;D

Hans

mitsupiet

Citaat van: M a r c op 01-02-2008 22:48:56
:'(  Sterkte!  Het was een mooi en leuk beest, zal nooit zijn aparte manier om in de bank te zitten vergeten  :)

;D

Nogmaals iedereen bedankt voor al de steun en medeleven.
Zelfs de vrouw die normaal niets van het volvo 850 forum moest hebben was blij verrast van de reacties.
Ook namens haar bedankt. :eusa_clap:

Te hard geschrobt.......

edwin2006

Oei ik lees het nu pas  :eusa_doh: en wens jullie veel sterkte met het verlies van de trouwe viervoeter.
Wij hadden vorig jaar bijna onze kater van 5 jaar verloren door een ziekte.En ik kan beamen dat je daar
enorm door gegrepen wordt.Het is toch een lid van de familie waar je je enorm aan hecht.