Andere auto's naast de 850

Gestart door bassie81, 05-02-2008 13:21:59

Vorige topic - Volgende topic

bassie81

Ben eigenlijk wel benieuwd of men op het forum naast de Roffel nog andere auto's bezit en wat de meningen daarover zijn.

Ik trap zelf vast af:

Naast de Roffel heb ik nog een golfje 3 cabrio TDI uit 1997. Of eigenlijk is het andersom en heb ik de Volvo naast de Golf waar ik dagelijks in rijd.

De Volvo is voor mij een projectje om hem netjes te maken en naar mijn zin (nagenoeg standaard qua uiterlijk) en als ie 15 is geworden, ga ik hem zakelijk rijden en technisch weer in nieuwstaat brengen.

De Golf Cabrio is al helemaal naar mijn zin met alles opties (leer, airco, stoelverw, cc, elektr dak, etc) wat extra power door tuning (turbo, verstuivers, chip e.d.) en een paar kleine uiterlijke aanpassingen. Open rijden kan ik echt iedereen aanraden! alleen moet wel het weer snel wat opknappen.

Welke auto's hebben jullie naast de Roffel?

FGG

Ja. Ik heb ook nog een andere auto.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

bassie81

Citaat van: FGG op 05-02-2008 13:26:28
Ja. Ik heb ook nog een andere auto.

en wat mag dat voor een auto zijn?  .. ik merk dat het een gevoel van schaamte bij je oproept...

VolvoDeMio

Naast de 855 T-5D heb ik nog een Fiat barchetta..:-]

Ben

Daar hebben we toch al een topic over: Wat staat er nog meer in de schuur, of zoiets.

Ben

Citaat van: Ben op 05-02-2008 13:46:10
Daar hebben we toch al een topic over: Wat staat er nog meer in de schuur, of zoiets.

Gevonden: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=11229.0
gaan we daar maar verder.