fokfokfokfok gaat geld kosten: AutoArt 1:18

Gestart door Walter, 06-02-2008 14:52:32

Vorige topic - Volgende topic

Youk

Als de CY 1:1 is wil ik die wel ruilen met mijn Black Stone R.  :P

Heb ze alle vier staan, maar deze gaan niet weg.  Zit ook te wachten op de BTCC versies om de serie compleet te maken.

Spin!

Citaat van: Youk op 09-12-2010 16:05:06
Als de CY 1:1 is wil ik die wel ruilen met mijn Black Stone R.  :P

Heb ze alle vier staan, maar deze gaan niet weg.  Zit ook te wachten op de BTCC versies om de serie compleet te maken.

:eusa_naughty: no no my friend! Geen schaal 1:1 ruil...

www.vm-parts.nl

Chris

Sja, ik moet er ook maar aan gaan geloven.

Ik denk dat ik leuke decoratie heb hiermee voor mijn nieuw in te richten 2de woonkamer ;D.

LekkeRRRR

De standaard witte 200 van autoart was vorige week op de beurs in Houten al te vinden voor onder de 90 euro. De BTCC stond er nog niet.
De CY sedan zat tegen de 100 euro. De CY estate lag er goedkoper. In Essen is het allemaal nog aantrekkelijker.
;)/jan

Spin!

http://www.grandprixlegends.com/diecast-legends/motorsport/touring-cars/Volvo-850-Estate-BTCC-1994-15-R-Rydell-1-18.html

Crap!! Er komt ook een BTCC Estate uit...

Op de site van Autoart kan je de Saloon BTCC al in pre-order zetten. Dat wil zeggen dat het een kwestie van tijd is voor deze op de markt komt!  :eusa_drool:

www.vm-parts.nl

Youk

Er komen nog 4 BTCC 850's uit.  Eerst de sedan van Rydell (#15) en die van Harvey (#9), deze zou ik eind januari moeten hebben.  En daarna inderdaad ook nog de estate van Rydell (#15) en de presentation car.

Daarmee komt de verzameling dus op 8 te staan.  Ik zou het wel nog leuk vinden moest er een 1:18 model van een vrachtwagen autotransporter bestaan, is volgens mij wel mooi om samen uit te stallen.  Dan liefst een Volvo FL7 in de kleuren van het vroegere Intramast.  Maar dit zal wel niet lukken vrees ik.  ;D

Spin!

Citaat van: Youk op 07-01-2011 14:58:21
Er komen nog 4 BTCC 850's uit.  Eerst de sedan van Rydell (#15) en die van Harvey (#9), deze zou ik eind januari moeten hebben.  En daarna inderdaad ook nog de estate van Rydell (#15) en de presentation car.

Daarmee komt de verzameling dus op 8 te staan.  Ik zou het wel nog leuk vinden moest er een 1:18 model van een vrachtwagen autotransporter bestaan, is volgens mij wel mooi om samen uit te stallen.  Dan liefst een Volvo FL7 in de kleuren van het vroegere Intramast.  Maar dit zal wel niet lukken vrees ik.  ;D

Oeh, dat zou wel veel ruimte in beslag nemen zo'n FL7...maar wel heel gaaf als dat zou kunnen. Denk niet dat ons vrouw dat gaat waarderen. 8 stuks, das ongeveer een collectie van 1000 euro ;D Ook dat zijn cijfers die je thuis beter niet hardop moet zeggen tenzij je een vergelijking kan maken met een collectie lederen laarzen ;)

Zijn er al foto's van de BTCC estates?

www.vm-parts.nl

Youk

Heb nog geen foto's gezien van de estate (is er maar 1, de andere 3 zijn sedans).  Tenminste nog niets gezien van het 1:18 model, wel van de 1:1 natuurlijk.   :P

En die cijfertjes lopen inderdaad aardig op, maar ik ben momenteel vrijgezel dus hoef ze dan ook tegen niemand hardop te zeggen.  ;D

Sem

Citaat van: LekkeRRRR op 28-10-2010 22:41:40
Bert Jan maakt er melding van op het volvo-forum:

http://www.autoartmodels.com/web/product/en/1795?antiCache=1288298227783501D26CC864FFFE9FADCD8F36A18CB18

Aangekondigd voor het vierde kwartaal 2010. Er komen volgens hem nog twee versies van deze sedan.

;)/jan

Waarom van die foute disco-achterlicht? Das echt lelijk! Die van de CY en de BS zijn toch veel mooier?

jrkalf

Errug leuk allemaal, maar balen dat ik nog nergens een DOP T-5R versie voorbij heb zien komen :(
Iemand die hem heeft? (nee, de 1:1 grote versie heb ik al, het gaat mij om het schaalmodel ;D )
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Youk

Koop een gele en laat die overspuiten in DOP.  Dan is ie zeker weten uniek.

jrkalf

Citaat van: Youk op 07-01-2011 15:40:10
Koop een gele en laat die overspuiten in DOP.  Dan is ie zeker weten uniek.
*kuch* is een optie en ik moet zeggen dat mijn achterklep toe is aan onderhoud.... Ik denk er over na.
Is het een limited edition, of gewoon vrij verkrijgbaar in de winkels?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Spin!

Ik ga ook nog voor een rode R, en die spuit ik wit...is toch schitterend dat je van (bijna) elke 850 die je zelf hebt (of gehad) een schaalmodel op de schouw hebt staan?

www.vm-parts.nl

jrkalf

Citaat van: Spin! op 07-01-2011 16:07:46
Ik ga ook nog voor een rode R, en die spuit ik wit...is toch schitterend dat je van (bijna) elke 850 die je zelf hebt (of gehad) een schaalmodel op de schouw hebt staan?
Heel leuk allemaal, maar onder de motorkap hebben ze de turbopijp van de T-5R verkeerd gelegd; Dat is het 1996 model, dus 850R :( *zucht*
shRek is verkocht!
---

Youk

Zitten nog wel foutjes in hoor, maar ja, wat wil je.  Zo heeft de 855 geen schuifdak.  Voor de R geen probleem want dat was een optie maar de T-5R had dit toch echt wel standaard.  Plus dat het schuifdak eigenlijk een glazen dak moet zijn en niet in koetswerkkleur.  Verder heeft mijn zwarte 854 R de achterklepspoiler van de T-5R en dus niet die met het opstaande lipje.  En hangt er zelfs een badge T-5R op in het klein.  Maar het blijven natuurlijk wel prachtige modellen met toch heel veel details.

Heb zelf trouwens (heel) eventjes met het idee gelopen om nog 2 CY 854's en 2 CY 855's en deze dan in DOP en BS te laten spuiten zodanig dat ik elke T-5R heb.  Maar gezien de prijs van die dingen doe ik het toch maar niet.  Gewoon alle originele kopen is al goed genoeg.