850glt gezien...gaat niet door. Een andere nu!

Gestart door 850GLT1992, 07-02-2008 16:57:16

Vorige topic - Volgende topic

850GLT1992

~Hoi allemaal!

Ik heb me al voorgesteld in 'wie ben ik' en daarbij zei ik dat ik een 850 ging kopen in Friesland...een blauwe glt met leer en airco etc, kenteken 02-fg-vx. Nu ben ik er via dit forum achter gekomen dat die automaat daarin constant de oranje pijl op het dahs laat branden...niet goed dus! Ik belde de zaak daarover en midden in het gesprek gooiden ze de hoorn erop! Lekker laten staan dus.
Nu heb ik inmiddels een andere gevonden: advertentienr 142420384 op marktplaats. Deze staat een stuk dichterbij voor mij, is een handbak en ziet er nog redelijk leuk uit. De man hiervan zei dat het geen nieuwe meer was maar dat hoeft ook (nog) niet. Waarschijnlijk komen we op een deal uit en wanneer dat zo is, ben ik van plan om een nieuw type achterlichten erin te zetten (van de nieuwere 850's). Wat vinden jullie van die groene?

Rens

FGG

Overgangsmodel. Ziet er wel goed uit. Beetje een aparte kleur groen...

Ik zou de achterlichten laten zitten.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ewing

Ziet er op zich nog goed uit. Vraag de verkoper nog even wanneer/bij welke km-stand de distributie riem voor het laatst is vervangen en of de koppeling al vervangen is.

Vulk

Een wijze keuze om even verder te kijken. Eventueel al over de grens gekeken? (Belgiƫ, Duitsland).

850blues

FGG heeft je er al op gewezen in het andere draadje (voorstel topic), maar is die rode GLT die nu te koop staat in het advertentieboard niet iets voor je?

Zo te lezen is daar al veel aan vervangen.
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

)()()sT

Dat heb ik idd. ook al gemeld....
Misschien komt er nog een draadje van elke mogelijke kandidaat  :evil:

;)

850GLT1992

Hallo,

Ik heb vandaag een deal gesloten met een 850: marktplaats nr 06********. Deze volvo is in goede staat met nog apk erop tot september. Hij wil ruilen met de BMW, hij laat ook de motorkap van de Volvo nog spuiten (blanke lak laat los). Is voor mij wel een heel eind rijden, maar ik heb een goed gevoel bij een Volvo met handbak die 260000 heeft gelopen, net als de BMW.

Rens

mehn

Citaat van: 850GLT1992 op 09-02-2008 20:18:46
Ik heb vandaag een deal gesloten met een 850: marktplaats nr 06********

Wat is dat? Het GSM nummer van de verkoper?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Koop je nou echt een wagen zonder 'm gezien te hebben en er in te hebben gereden?  :eusa_think:

Advertentie is al verwijderd, dus kan niet zien om welke wagen het gaat.

850GLT1992

Ow sorry, ja dat was idd het nummer van de verkoper :eusa_shhh:. DIT is het goede adv nummer: 143436166.
En ik heb er nog 1 gevonden: 143633847
Ik heb ze beide gezien: zagen er beide op zich goed uit, alleen van de bordeauxrode laat de blanke lak op de motorkap los (verkoper laat de kap opnieuw spuiten) en de knalrode was een beetje dof geworden...beiden willen ruilen, allebei apk tot september...nu kan ik niet kiezen.

Rens

elianmars

Als je de linkjes doorgeeft, is het duidelijker:

Bordeau-rode: http://link.marktplaats.nl/143436166

Licht-rode: http://link.marktplaats.nl/143633847

Die (licht)rode moet heel erg nodig gepoetst worden........

Wat is het voor een BMW die je wilt inruilen? 5 serie zag ik. Maar bouwjaar, kilometerstand, welk type 5 serie?

850GLT1992

Het is een 520i 6-cilinder van 1992, met elektrisch pakket erop :).