Nabestellen volvoguard sleutel

Gestart door JoostG, 08-02-2008 12:04:41

Vorige topic - Volgende topic

JoostG

Hallo allemaal,

Ik heb in mijn auto ook een volvoalarm zitten( zo een met in de bestuurders stijl een blokje dat rood flikkert) en aan beide zijde van de vooruit een sensor.

Echter hoor ik niets als ik de auto afsluit of open.

Vraag1: hoort dit. Geen bliep bliep?

Vraag 2: wanneer is het zeker dat je alarm moet afgaan. Kan in namelijkt esten of mijn sirene het nog doet(betwijfel dat)

vraag 3; waar kan je sleuteltjes voor je alarm nabestellen, want die van mij heb ik nooit bij de koop gekregen.

MVG
Joost Gijzel
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

Ludo

Citaat van: JoostG op 08-02-2008 12:04:41
Kan in namelijkt esten of mijn sirene het nog doet(betwijfel dat)

in de auto gaan zitten en met de afstandsbediening de auto op slot doen.
als je nu de deur gewoon met de hendel opendoet, moet de sirene gaan loeien.

)()()sT

Of met raam open afsluiten  ;D
Bliep bliep kun je instellen geloof ik (zal wel ergen staan), normaal knipperen alleen de knipperlichten.
Sleuteltjes: je bedoelt die kleine sleutels? Dealer neem ik aan.

JoostG

hmm had ik inderdaag geprobeerd en gaat dan wel knipperen.
Op de sirene staat hij inderdaad op "Off" dus dat verklaart dan een hoop. Ga weer eens langs de dealer :)

JoostG

Langs dealer geweest; gaat uitzoeken of de sleutels zijn na te bestellen om de sirene weer aan te kunnen zetten.

Alaindjie

Wat zijn die kleine sleutels voor het alarm eigenlijk ???

UserID6342

Citaat van: JoostG op 15-02-2008 10:21:29
Langs dealer geweest; gaat uitzoeken of de sleutels zijn na te bestellen om de sirene weer aan te kunnen zetten.
Andere oplossing is om de sirene los te halen en de draden die aan het slotje zitten door te solderen, zodat de sirene altijd aan staat.  Mocht de dealer geen extra sleutels kunnen leveren.  Of bij een Technicazaak een contactslotje te kopen met 2 sleutels en deze erin te monteren, dan werkt alles weer zoals het was / hoort te zijn.