Effe voorstellen

Gestart door dennisd, 22-01-2008 22:35:53

Vorige topic - Volgende topic

FGR

Welkom bij de club en eenmaal een 850 en je wilt bijna niets anders meer. :eusa_dance:

Veel plezier met de roffel.
Volvo 850.....better than s*x....... ;-)

dennisd

Citaat van: MichielMaas op 27-01-2008 23:08:09
Yiiihaaaa, het is de 850 geworden. Soms, ja soms..... is het verstandig naar je vrouw te luisteren.   :eusa_whistle: De 850 voor mij een oermodel zoals tie is bedoeld. Super gedaan. Heel veel plezier ermee.   :eusa_dance:
Yep! Zo zie je maar weer. Zoals James Brown ooit zong:  :eusa_boohoo: "What is a man without a woman or a girl?" A man without a 850!  ;D

heutink

:eusa_clap:
Op het goede moment naar je vrouw geluisterd
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

MichielMaas

Ben er maar zuinig op, op beide dan natuurlijk  :eusa_shifty:

dennisd

Mede forumleden, nogmaals bedankt voor alle reacties. Ik voel me al thuis! :D

dennisd

Update! Vandaag was de 850 klaar. Meteen uit Nijmegen opgehaald en een flink aantal kilometers geroffeld. Cool 8)

VolvoDeMio

Gefeliciteerd!

Ziet er mooi uit.

Citaat van: dennisd op 26-01-2008 20:57:48
De 850 ziet er mooi en strak uit, is goed onderhouden en wordt met een grote beurt en apk keuring afgeleverd.

- acccess.: o.a. airconditioning, centrale deurvergrendeling, elektrisch verstelbare spiegels, buitentemperatuur, licht metalen wielen.

Controleer ook meteen de airco; beter nu erachter komen dat ie niet (goed) werkt dan later.

dennisd

Citaat van: VolvoDeMio op 10-02-2008 12:14:33
Gefeliciteerd!

Ziet er mooi uit.

Citaat van: dennisd op 26-01-2008 20:57:48
De 850 ziet er mooi en strak uit, is goed onderhouden en wordt met een grote beurt en apk keuring afgeleverd.

- acccess.: o.a. airconditioning, centrale deurvergrendeling, elektrisch verstelbare spiegels, buitentemperatuur, licht metalen wielen.

Controleer ook meteen de airco; beter nu erachter komen dat ie niet (goed) werkt dan later.

Bedankt. Wat de airco betreft die is gecontroleerd en bovendien in de koopovereenkomst zit ook nog 1 jaar 50% garantie! :D

dennisd

Wat mij nu opvalt bij het snel optrekken en bochten nemen is dat er een rammeltje zit achter het dashboard. Het lijkt net of er een lampje of een zekering of  zoiets los in de bak ligt te rollen. Hoogst irritant. Ga daarmee natuurlijk terug naar Hennes. Nijmegen ligt alleen niet zo dicht bij Goirle. Zeker een dik uur rijden. En de komende week geen tijd ivm een overvolle werkweek. Dus dat irritante gerammel moet ik nog even voor lief nemen >:(!

thuur

Citaat van: dennisd op 10-02-2008 20:50:57
Wat mij nu opvalt bij het snel optrekken en bochten nemen is dat er een rammeltje zit achter het dashboard. Het lijkt net of er een lampje of een zekering of  zoiets los in de bak ligt te rollen. Hoogst irritant. Ga daarmee natuurlijk terug naar Hennes. Nijmegen ligt alleen niet zo dicht bij Goirle. Zeker een dik uur rijden. En de komende week geen tijd ivm een overvolle werkweek. Dus dat irritante gerammel moet ik nog even voor lief nemen >:(!

Verzeker jezelf er van dat er echt niets los ligt ergens. Je zult de eerste niet zijn die een speelgoedautootje onder stoel vandaan vist, een M&M uit de kokerbalk, een pen in een vakje, ....

Gr ;)