Horen deze zekeringen er te zitten?

Gestart door Enno, 12-02-2008 12:53:30

Vorige topic - Volgende topic

Enno

Ik heb wat fotootjes van mijn kabels rondom de accu gemaakt.

Gezien de start problemen die ik heb gehad en het af en toe haperen / tikken van het alarm als ik in de motorruimte aan het werken  ben vermoed ik dat zekeringen zoals afgebeeld op onderstaande foto's bij het alarm horen...echter zeker weten doe ik het niet.

De draden met zekeringen komen via originele volvo kabels uit bij het " stekkertje"  onder het remvloeistof reservoir. Het zelfde " stekkertje zit ook op mijn V70.

Wie kan mij zeggen of deze zekeringen er tussen  horen zo vlak bij de accu?....

In mijn weblog had ik er al iets over  gezegd....ik had ze aangeduid als zwevende zekeringen. Het zijn er 3 in totaal. met 3 , 10 en 15 A.

Als dit gewoon zo hoort ga ik ze alle drie vervangen door verse zekeringhouders. Want alle drie de houders zijn aangetast door corrossie..en dus gevoelig voor storingen...

mehn

Ik heb 2 identieke zwevende zekeringen. Bij mij gaan ze van de accu naar de alarmsirene.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Enno

En nummer 3?
met 15 A?....

het vreemde is dat mijn auto zondag dienst weigerde....

Na wat rommelen aan de 3 zekeringen...begon de stationair regelaar weer te zoemen en deed de auto het weer.

Zit er een onderbreking op stationair regelaar / benzine pomp?....via het Alarm?