Rob is terug uit Zuid Afrika en........

Gestart door 993GT2, 12-02-2008 16:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BenC70ES


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

993GT2

Thanks allemaal!!!

Nee, het is geen AWD. De vorige eigenaar heeft er wel een dubbele uitlaat onder gehangen.
Vind het wel erg geslaagd moet ik zeggen. Het oogt een stuk stoerder m.i.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

rifwachter

dat ziet er goed uit !

denk dat je de juiste keuze gemaakt heb.


ik wens je veel plezier toe met je nieuwe aanwinst.


groeten Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Rayman

Heb deze auto weleens voorbij zien komen op marktplaats :)

Nautic blue, Twinpipe, AT, FWD...

Gewoon een superstrakke V70R. Mijn complimenten! :)

Veel plezier ermee.
Dark Side of the Force is German

Marc O.

Schitterende auto hoor, precies zoals ik hem ook wil hebben. Gefeliciteerd!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

BeRnd

Moooooie wagen Rob....!!!  :eusa_clap: :eusa_clap:
Geniet ervan. Mooi kanon.
Suc6
Bernd   
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

Chris

Hele mooie auto! Gaaf hoor, die dubbele uitlaat staat echt heel dik.

Geniet ervan!

Groet

thuur


Emiel

Gefeliciteerd! Mooie wagen!

Citaat van: 993GT2 op 27-02-2008 10:10:25
Van de vorige koets,  de M3, heb ik alleen oude (lees niet digitale) foto's.

En daarbij ben ik bang dat ik het halve forum over me heen krijg als ik hier zulke foto's plaats ;D

Ik heb geen scanner/printer/copier maar zal tzt eens kijken of ik ze in kan scannen

Graag!

RyanB

Hij ziet er netjes uit Rob, ik hoop dat ik hem de 29ste kan bewonderen in Nijmegen.
Groeten Ryan

993GT2

Wederom bedankt iedereen voor de felicitaties :eusa_clap:

Vandaag weer een toertje gemaakt (Posbank, Rheden, Dieren, Loenen )en zoals verwacht... HEERLIJK!!!

De eerste petjes met een Leon Cupra al te grazen genomen vandaag ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

mark1976

welkom bijna plaatsgenoot, mooie auto. Zag em paar weken geleden al voorbij komen op de verkoopsites. Mooi hoor! :eusa_drool:
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

993GT2

Na een behoorlijk lange onderbreking meld ondergetekende zich weer op het forum.

Ik ben sinds enige tijd weer retour uit Zuid Afrika waar ik een poosje werkzaam ben geweest. Vandaar mijn afwezigheid op het forum. :eusa_shifty:

Er zijn een aantal zaken veranderd sindsdien, te weten wederom een verhuizing naar het pitoreske Drenthe en een andere baan.

Deze baan waarbij ik voornamelijk vanuit huis werk en waarbij ik, indien nodig, de beschikking heb over een lease-auto brengt met zich me dat ik de R ga verkopen. Hij heeft ook tijdens mijn afwezigheid voornamelijk stilgestaan. Zo af en toe heeft een vriend de motor laten draaien om alles soepel te houden en de olie rond te pompen maar verder is er niet meer mee gereden en dat is zonde.

Daarom maar het besluit genomen om 'm te verkopen.
Voorlopig ga ik me nog even links en rechts oriënteren hier op het forum om te zien of er nog oude bekenden rondhuppelen  ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Thys

Ha, daar is 'ie weer. Welkom terug! :eusa_clap:

Waar in Drenthe ga je wonen?