850 T-5(R)

Gestart door )()()sT, 12-02-2008 19:48:33

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ik twijfelde even om "ook alweer" een topic te plaatsen met de zoektocht naar een 850, maar doe het toch maar even...

De broer van mijn vriendin zoekt een 850 T-5(R), liefst een estate. Ik zal dit t.z.t. nog posten in het advertentieboard, maar Laserblue had een linkje gepost met een 855R.

"Extreme cars" .... wat is dat voor een toko?

De R is in ieder geval import, maar dat boeit 'm / mij niet.

http://www.extremecars.nl/cars.asp#3

Gr.

Amazon

Er saat een mooie T-5R DOP in het subforum "aangeboden".

Ik ken de auto en de eigenaar niet en krijg geen commissie. ;)

Het lijkt me wel een nette auto met recent onderhoud en goede kilometerstand.
Bigger and better!

V70geRwin

Volgens mij is het een 850R (1997 en Volan velgen).
Mits goed onderhouden en KM stand is het een goede prijs.
En een handbak!

)()()sT

Ja.. Het is zijn geld, dus hij moet kiezen ;)
Het liefste een handbak, maar goed, automaat mag ook... Als ie hem over een paar jaar wegdoet neem ik 'm  :evil:

De forum T-5R gaan we misschien bekijken ;)

Amazon

Ik bedoel deze en dat is een echte!

Laat '95 en een nederlandse.

Oeps, ik zie net dat de vorige post geen reactie was op de mijne, maar op de link in de eerste post.

Ik heb niets gezegd! :eusa_wall:

Die van de link in de eerste post is inderdaad een R, maar van 1996. Dat het een R is kun je ook aan de bekleding zien. Bij een R is het zitvlak van Alcantara en de randen van leer, bij een T-5R is dat andersom.

('k heb trouwens een tijd geleden nog geld geboden op de SM die erboven staat, mooie bak!)
Bigger and better!

seloopi

Citaat van: seloopi op 10-02-2008 22:57:38
Citaat van: matRRR op 05-02-2008 18:33:11

link: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=24487.msg482006#new

Gisteren naar deze 850r gaan kijken.
Staat bij autobedrijf extremecars. De naam zegt het al; Alleen maar 'extreme' cars. Heel veel amerikaanse pickups, en een enkele inruiler.

De 850 stond er echt zeer droevig bij. De auto zat onder de krassen en deukjes.
Voorbumper heeft flinke beschadiging.
Bestuurdersportier heeft duidelijk een andere kleur dan het achterportier aan zelfde zijde. (Overgespoten/vervangen)
Linksvoor band compleet versleten (leek wel een slik).  :eusa_wall:
Rechts voor was het profiel nog voldoende.
3 verschillende merken/type banden eronder.
Remschijven versleten/op !
Het leer op de stoelen was aardig versleten.
Auto had 211xxx op de teller staan.
Vanwege het droevige exterieur ben ik erniet verder op ingegaan, en heb er ook niet mee gereden.
Auto zag er voor mij te slecht uit, en leek slecht onderhouden.

)()()sT

Super!
Ik weet genoeg  :evil:

BeRnd

LINK

DOP T-5R 1996  6500 euris op speurders. Foto's van deze auto ook weleens gezien op dit forum ...bekende?
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

pac

Kennelijk zoeken jij en seloopi allebei naar een DOP....bij zijn topic staan al wat hints. Idd bij "aangeboden" staat een DOP van een forumlid. Ook bij estateservice.nl staat een DOP. Is wel iets duurder maar gezien de reputatie van het bedrijf ook vast een goede. Succes met zoeken. Ik heb er onlangs al een gevonden. Had eerste een zwarte maar DOP wordt steeds mooier.

Ties

seloopi

seloopi

Citaat van: pac op 13-02-2008 09:33:01
Kennelijk zoeken jij en seloopi allebei naar een DOP....bij zijn topic staan al wat hints. Idd bij "aangeboden" staat een DOP van een forumlid. Ook bij estateservice.nl staat een DOP. Is wel iets duurder maar gezien de reputatie van het bedrijf ook vast een goede. Succes met zoeken. Ik heb er onlangs al een gevonden. Had eerste een zwarte maar DOP wordt steeds mooier.

Voor mij hoeft het niet perse een DOP te zijn.
Zoek vooral een hele goeie met handbak binnen mijn budget.

Ties

Citaat van: seloopi op 13-02-2008 12:09:56

http://www.putfile.com/thijsvangrinsven

Ligt ie daar nou in het water?  ???

Das een andere auto.... Stond ooit op Nu.nl ofzo..

Manga

Bij estateservices.nl staat een hele mooie, ben er pas nog geweest donker groen...  Bekend om goede service enz....
850R 2.0 DOP

Nunki

Citaat van: Manga op 13-02-2008 13:21:47
Bij estateservices.nl staat een hele mooie, ben er pas nog geweest donker groen...  Bekend om goede service enz....

Die staat er al een tijdje. idd best en mooie alleen de titans zijn lelijk overgespoten. 
Is een automaat trouwens.