Weet iemand waar ik orginele uitlaten kan kopen?

Gestart door Frodo, 28-07-2003 23:27:05

Vorige topic - Volgende topic

Frodo

Waar kan ik een rechthoekige uitlaat eindstuk voor mijn 850 T5 estate kopen? De dealer zegt dat ze niet meer leverbaar zijn. Ik dacht dat het aan mijn auto lag omdat ik een amerikaans model heb, maar ik heb meer 850's gezien met die uitlaat. Is die bijzonder voor de T5 of wat is de achtergrond van de rechthoekige uitlaat?

rogier

Alleen de ovale eindstukken zijn nog te krijgen. Misschien op de sloop nog?

Marcel_T-5

Hoi Frodo,

Ga eens bij www.europeantuning.com kijken.
Ik weet zeker dat ze je daar een vierkant uitlaatsierstuk kunnen leveren.

Marcel

Vogel

Kijk effe bij www.autostyle.nl
Daar staan wel geen voorbeelden maar wel dealers, en ik heb hun catalogus liggen en daar staan diverse recht hoekige/vierkante eindstukken in vanaf 20 euri.

succes.
Forget the rest, Volvo is the Best

Marc 0101.001

Citaat van: Vogel op 29-07-2003 23:57:53
Kijk effe bij www.autostyle.nl
Daar staan wel geen voorbeelden maar wel dealers, en ik heb hun catalogus liggen en daar staan diverse recht hoekige/vierkante eindstukken in vanaf 20 euri.

succes.

Die hebben meestal een te kleine diameter.....

rogier

Klopt ja, bij Autostyle zul je niet zo snel slagen wat dat betreft.

Vogel

Jullie zijn goed zeg, heb nog effe gekeken maar het max. montage diam is 60 mm dat zal dus wel net niet passen, dacht dat ik ergens 64 mm had zien staan.
Maarja gisteren om een uurtje of 0.00 ben ik nie zo fris meer ;D
Forget the rest, Volvo is the Best

Marc 0101.001

Je hebt 63,5mm (2,5") nodig. Zover ik weet kun je die maar op 1 adres krijgen... Toevallig weet ik dat er momenteel nog eentje op voorraad is  ;D

MARCELO

ik heb er een bij europeantunnig besteld, past perfect en mooier dan orgineel, echt een aanrader.
kan je eventueel wel een foto mailen van het pijpje ???

Ramon

Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !