C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BOV

I take pictures and build stuff...

Turbobiker

Citaat van: DOGBOX op 11-08-2009 21:17:17
(offtopic) leuk dat er hier ook wat downhillers zitten ;D dit is mijn gebakje http://is.pinkbike.com/photo/3466/pbpic3466096.jpg (offtopic)

Proceed, mooi spul.

Volgend jaar ook maar weer eens een downhillertje opbouwen...
De Tussenpaus

RobbertC70

Gewoon een nette rolkooi, doet helemaal niets aan de wagen af!

MarkoC70T5

#108
De afgelopen dagen  kon ik voor het eerst dit jaar weer lekker sleutelen. En gelijk wat dingen aangepast.
Had al wel een shortshift setje gemaakt. (zag wat voorbeelden op een amerikaans forum) Werkt best wel erg lekker.  :eusa_dance:

Het gaat om de aluminium plaat en de bronze bussen waar de kabels mee vast zitten.



Carterbescherming zit nu op zijn plaats


Gelijk  ook een setje nieuwe banden besteld  Falken Azenis RT-615 RF  (Semi Slicks)  14mei l


En als laatste ergerde ik me al een poos dat de auto niet lager kon, met de schroefset van Intrax.
Dit heeft Marc mooi voor mij opgelost. Daarmee is de auto aan de achterkant nog 1.5 cm extra gezakt De voorkant ga ik deze week zelf doen.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

fbm

Lange winterslaap, maar jij bent er ook erg zuinig op!  :eusa_clap:

Dat BBQ rooster is erg handig, heb hem al een paar keer nodig gehad!  :eusa_shifty:


Rudy-M

Die moet ik ook nog steeds onder hangen, gelukkig staat die van mij nog vrij hoog :eusa_whistle:

Een van de gaafste C70's heb je, Marko.

Volvo850 93

Strakke c70 man

Goed bezig


Mvg

foekie

Ruige bandjes die falken! Ook geschikt voor openbare weg?

Ben wel benieuwd waar je ze vandaan hebt en wat ze kosten.

Je C70 is echt prachtig!!

MarkoC70T5

Vandaag naar ET geweest om de banden te gaan wisselen.
Banden rijden beter als verwacht ze zijn redelijk stil.  En staan wat rechter op dan de oude banden.





Teven was ik begonnen met het werken met carbon maar het lukte niet om voor alsfeld een mooi exemplaar te maken. (ga na alsfeld op mijn gemak weer verder ooit zal het lukken)  Dus snel het backup plan in werking gezet. Had wat 3M Di-Noc carbon fiber gekocht.  http://idsfinishes.com/blog/2010/04/22/have-any-di-noc-installs-or-stories-youd-like-to-share/ 
En daar het spiegelkapje mee bekleed.  Daarna een paar lagen blanke lak er over zodat het mooier glansd. En ik ben nu wel tevrede met het resultaat.  Het is geen carbon maar ziet er al beter uit dan de hout look.


Hopenlijk komt de R bumper nog binnen voor Alsfeld dan gaat die nog gemonteerd worden samen met een  VST kopie lipje.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Barry_C70

Looking really awesome Marko! looking forward to seeing the R bumper on there :eusa_clap:

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

MarcoV

Netjes Marko, mooi gedaan :eusa_clap:
Tot vrijdag,

MarcoV ;)

MarkoC70T5

#117
Vandaag is de R bumper er ondergekomen. Hopenlijk kan snel de FMIC er onder dan even de bumper afwerken staan nu nog stukjes op die voor het orginele gaas zijn.





Kan nu maar net onder de carpoort komen  :eusa_dance:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Thijssie!


fearless