C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MarkoC70T5

Citaat van: Rudy-M op 25-05-2010 22:08:43
Ik zie trouwens een spleet zitten tussen de bumper en het spatbordpaneel, komt doordat je de C-kuipen hebt gebruikt?
Dat wordt nog opgelost.  Door een aanrijding is ooit de orginele voorbumper zo opgehangen dat de naad weg was maar dat lukt niet gelijk met de nieuwe bumper.  Denk dat de oude vervormt is geweest.   Maar ga nu de ophang punten van de bumper hoger zetten dan ze normaal kunnen dan sluit hij weer goed aan.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Rudy-M

Oh, vandaar. Mooi dat het opgelost wordt dan 8)

fbm

Zoooooo, die is mooi geworden! Gelijk een heel andere wagen! Dit jaar weer naar Zweden en nu wel even inschrijven, je zal zeker kans maken! :eusa_clap:

MarkoC70T5

Citaat van: fbm op 30-05-2010 10:47:47
Zoooooo, die is mooi geworden! Gelijk een heel andere wagen! Dit jaar weer naar Zweden en nu wel even inschrijven, je zal zeker kans maken! :eusa_clap:
Of zweden dit jaar voor mij door gaat is nog niet zeker.  hoorde dat er een hoop mensen niet konden. Dus denk dat ik het een jaar doorschuif. 
En dan is er gelijk al wat meer gebeurd.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Nog een paar fotos van Alsfeld





Ook nog mee gedaan aan een motor DB meting.   126.5 DB aan de uitlaat en 131.6 aan de motor  8)


Hier de youtube video.
http://www.youtube.com/watch?v=d33Br-adLbk&playnext_from=TL&videos=9wV-Z3C9oeU
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.


The Saint

Je hebt een beauty gecreĆ«erd Marko  :eusa_clap:
No shirt no shoes, no pinball

daytonawim



MarcoV

Stoer filmpje hoor  ;D

MarcoV ;)


Diederick

Ik zeg  NIEUWE TURBO :eusa_whistle: :eusa_whistle:,   mozes kriemel wat een rook zeg  dat kan niet goed zijn

duur geintje hoor een neue turbo

UserID6342

Als er net een nieuwe turbo op zit zou ik, net zoals hij zelf ook al zegt, eerder aan de klepseals denken....

Diederick

dat dachten ze bij mijn 850 R ook dus laten vervangen toch nog door roken en wat denk je PLOFFFFF   zei de turbo

zou maar ff goed alles nakijken

MarkoC70T5

#163
Citaat van: Diederick op 01-06-2010 11:04:13
dat dachten ze bij mijn 850 R ook dus laten vervangen toch nog door roken en wat denk je PLOFFFFF   zei de turbo

zou maar ff goed alles nakijken
Met de turbo is niets mis.  en heb dit al bij andere 850 gezien en allemaal opgelost door de klepseals en carterventilatie.  En zeker als er al een nieuwe turbo op zit kan het niet veel anders zijn.
En is ook erg vertekend beeld kan een zeer kleine druppel zijn want komt maar 1x voor na zeer lang stationair draaien van de motor.

Maar dan was jouw turbo vast niet nieuw  :eusa_whistle: toen hij plof zij  mijne is 2500 km oud.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

verburgh

Hoe veel km staat er bij jou op marko  ???