C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Citaat van: verburgh op 10-03-2011 21:35:05
Citaat van: Jack v op 10-03-2011 21:33:58
netjes, kon je ze niet met blauwe achterplaatjes krijgen Marco of is dit je volgende stap. Ziet er zeer chiqe uit,complimenten :eusa_clap:
Hollander  :eusa_doh:  ;D ;)
pardon, FRIES das wat anders als hollander!!!!!
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

verburgh

Citaat van: Jack v op 10-03-2011 21:37:27
Citaat van: verburgh op 10-03-2011 21:35:05
netjes, kon je ze niet met blauwe achterplaatjes krijgen Marco of is dit je volgende stap. Ziet er zeer chiqe uit,complimenten :eusa_clap:
Hollander  :eusa_doh:  ;D ;)
pardon, FRIES das wat anders als hollander!!!!!
Die meters moeten niet te veel opvallen  ;)

je hebt ze wel in het blauw maar die zijn :-X :-X :-X

MarkoC70T5

Ben 5 maanden bezig geweest om blauw tellers te krijgen van Blitz.

Alleen worden die niet meer gemaakt sins 2007.  Ik had bijna de set compleet via een shop die ze had bewaard voor garantie van verkochte sets.
Bleek het dat de turbo meter er echt niet meer was. heb bij 10 importeurs na gevraagd zelfs bij de fabriek in japan. Maar de turbo meter was op nu alleen nog in wit of zwart carbon.   Maar had toen al 800 euro vooruit betaald.  En bij die shop maar iets bij gelegd en de DEFI set laten komen maar dat is weer een ander verhaal  :eusa_wall: van af de bestelling van de DEFI tot nu is ook weer 9 maanden geweest.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Citaat van: verburgh op 10-03-2011 21:36:06
De AEM past er niet meer bij  ;D anderen rooster er ook maar uit dan ;D
Rooster aan de deur kant gaat er ook uit nu ik weet hoe dit ging zal de AEM op de zelf de manier komen te zitten.
Going broke in style. 

mehn

Ziet er leuk uit, alleen jammer dat de "nerf" precies andersom zit als de rest van het "carbon"

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MarkoC70T5

Citaat van: mehn op 10-03-2011 21:45:44
Ziet er leuk uit, alleen jammer dat de "nerf" precies andersom zit als de rest van het "carbon"
Klopt heb ik gezien en wordt aangepast.  Heb even geen carbon folie meer maar komt weer een rol aan. Moet het deel van het dashboard kastje ook nog overtrekken.
Going broke in style. 

Jack v

Citaat van: MarkoC70T5 op 10-03-2011 21:43:57

http://www.advancespeedshop.com/images/blitz_racingmeterdc2blue.jpg
Alleen worden die niet meer gemaakt sins 2007.  Ik had bijna de set compleet via een shop die ze had bewaard voor garantie van verkochte sets.
Bleek het dat de turbo meter er echt niet meer was. heb bij 10 importeurs na gevraagd zelfs bij de fabriek in japan. Maar de turbo meter was op nu alleen nog in wit of zwart carbon.   Maar had toen al 800 euro vooruit betaald.  En bij die shop maar iets bij gelegd en de DEFI set laten komen maar dat is weer een ander verhaal  :eusa_wall: van af de bestelling van de DEFI tot nu is ook weer 9 maanden geweest.

deze zijn wel heel licht blauw
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

MarkoC70T5

Citaat van: Jack v op 10-03-2011 21:47:46
Citaat van: MarkoC70T5 op 10-03-2011 21:43:57

http://www.advancespeedshop.com/images/blitz_racingmeterdc2blue.jpg

deze zijn wel heel licht blauw
in het echt valt het wel mee. Heb ze in een S60R gezien daar leek het de zelfde kleur als de tellers te zijn.
Going broke in style. 

fbm

Strak hoor! :eusa_clap:

Waarom laat je niet gelijk deze meters maken in blauw als je toch ook voor je tellerplaten gaat? Is het allemaal precies gelijk! En 2 vliegen in 1 klap!  :angel:

:eusa_dance:

elianmars

Citaat van: fbm op 10-03-2011 23:10:25

Waarom laat je niet gelijk deze meters maken in blauw als je toch ook voor je tellerplaten gaat? Is het allemaal precies gelijk! En 2 vliegen in 1 klap!  :angel:

Zijn die meters dan uit elkaar te peuteren?

fbm

Die ik heb wel, het is alleen wel even peuteren!  ;)

;D

elianmars

Ik geloof dat Marco zelf ook al op het idee is gekomen: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,48038.msg994323.html#msg994323

;D

Edit: Dus niet. Zie onderstaande post  :eusa_doh: ;D

MarkoC70T5

Citaat van: elianmars op 10-03-2011 23:11:15
Citaat van: fbm op 10-03-2011 23:10:25

Zijn die meters dan uit elkaar te peuteren?

Meters ga ik niet uit elkaar halen. straks doen ze het in eens niet meer. Geen zin om 300 euro weg te gooien.
Going broke in style. 

jeffsub

Hoeveel vermogen ligt er nou in deze C70?

Dan bedoel ik eigenlijk hoeveel nm/ en met hoeveel kilo gaat dat gepaard?(hoe zwaar weegt de auto)

MarkoC70T5

Citaat van: jeffsub op 24-03-2011 09:43:39
Hoeveel vermogen ligt er nou in deze C70?

Dan bedoel ik eigenlijk hoeveel nm/ en met hoeveel kilo gaat dat gepaard?(hoe zwaar weegt de auto)

ik had 525NM op de motor met de laatste meeting en heb de auto gewogen kwam op 1382 Kilo
Maar  volgend jaar moet het vermogen naar de  450PK+  gaat met een grote turbo.
Going broke in style.