C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

Marco heeft aardige plannen met het blok heb ik vernomen, en dit lijkt me een logisch startpunt om deze ten uitvoer te gaan brengen.

Succes!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

M a r c

Wat voor "test" heeft de garage gedaan?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Wout309t

Citaat van: Martijn_B op 15-08-2012 08:15:59
Marco heeft aardige plannen met het blok heb ik vernomen, en dit lijkt me een logisch startpunt om deze ten uitvoer te gaan brengen.

Succes!

Dat snap ik ook wel, maar als je 'jaren' niet kunt rijden is dat ook niet leuk. Dan zou ik die koppakking toch maar gewoon fixen en in elk geval nog lekker rijden.

Lijkt mij persoonlijk toch leuker dan zo'n ding 2 jaar in de garage te hebben staan. Wat is nu een auto als hij niet rijdt, daar gaat het toch een beetje om?
2011 V70 2.0T R-Design MT

M a r c

Citaat van: Wout309t op 15-08-2012 08:49:35

Succes!

Dat snap ik ook wel, maar als je 'jaren' niet kunt rijden is dat ook niet leuk. Dan zou ik die koppakking toch maar gewoon fixen en in elk geval nog lekker rijden.

Lijkt mij persoonlijk toch leuker dan zo'n ding 2 jaar in de garage te hebben staan. Wat is nu een auto als hij niet rijdt, daar gaat het toch een beetje om?

Marco enigszins kennende geniet hij net zoveel van de auto als ie in de garage staat en hij op zijn gemakkie wat kan prullen en sleutelen eraan  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Martijn_B

Exactement ;) maar begrijp jouw punt ook wel Wouter, ik zou hem
Ook een 2j stil kunnen laten staan.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Wout309t

Citaat van: M a r c op 15-08-2012 08:52:17
Citaat van: Wout309t op 15-08-2012 08:49:35

Succes!

Marco enigszins kennende geniet hij net zoveel van de auto als ie in de garage staat en hij op zijn gemakkie wat kan prullen en sleutelen eraan  :)

Haha, ja, niet iedereen is hetzelfde uiteraard... ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

850 T5 Freak

de mijne staat nu sinds maart "stil" en mis hem wel op de weg  :eusa_wall: vooral als je een 340 CVT als daily driver hebt  :eusa_whistle:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BenC70ES

Erg balen zo vlak voor een geplande trip!

Zo lang zou ik hem zeker ook niet kunnen missen, het er mee rijden blijft toch het leukste  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

MarkoC70T5

Tuurlijk mis ik hem vindt het al erg als hij 6 maanden per jaar binnen staat .
Maar wil het gelijk goed doen. En geef ik eigenlijk liever maar 1x mijn geld uit.

Maar misschien veranderd het nog wel als ik terug kom van vakantie.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarcoV

Balen Marko, zal wel weer beter worden jou kennende.
Dak vind ik erg mooi staan op jouw auto!

MarcoV

Robster480

Inderdaad flink balen, maar beter dat je er nu achter komt dan tijdens de trip straks.

Ben het met je eens, beter in één keer goed, ben je maar één keer je geld kwijt.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

MarkoC70T5

Gisteren voor de Krimperwaardmeeting even wat fotos gemaakt.

Daar moeten we het maar even mee doen tot April 2013 dan komt hij weer naar buiten.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Martijn_B

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

)()()sT