Race Meeting (mensen gezocht !!)

Gestart door lipton, 16-02-2008 11:33:28

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

mijn motto is: brokken is dokken  :evil:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

M a r c

Citaat van: Emhavee op 20-02-2008 11:14:08
zou dolgraag willen racen op het circuit, maar niet met mijn 855 R, teveel  risico, ik vertrouw mezelf 200% maar de overigen, zonder iemand te willen beledigen, niet...

Je scheert nu dus wel iedereen over één kam... dus beledig je die "overigen" wel. Ben jij dan zó'n goede coureur?  ::)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: 850 T5 Freak op 20-02-2008 18:00:40
mijn motto is: brokken is dokken  :evil:

Dat werkt niet.  Als je met z'n allen het circuit opgaat is het gewoon ieder zijn eigen schade, anders krijg je toch discussies over de schuldvraag. De een denkt bijvoorbeeld een gaatje te zien wat de ander dan tóch nog net dichtgooit... wie is er dan fout als men elkaar raakt?

info@europeantuning.nl

HaRdCoRe-WeZ

de geneRaal

CiteerBen jij dan zó'n goede coureur?

ik niet,dat is zeker

maar ik scheer niet iedereen over die ene kam hoor.
er zijn hier gasten die echt kenne sture,heb ik gelezen in div topics ;)

daar kunnen zeker mensen van leren

gr
Blackstone under construction

850 T5 Freak

heerlijk als jullie zo happen  ;D

ik snap sommige mensen wel dat het "gevaarlijk" kan zijn op het circuit, maar zoals jij (Marc) al aangaf dat als we goede afspraken maken er niks zal gebeuren, alleen jammer van sommige hoe ze reageren dat het onverantwoord zou zijn om met zun allen vlammend over dat circuit te gaan wat nergens op slaat  :-X. ik heb nu 4 keer op Zolder gereden, ben begonnen met beginners en zit nu op niveau 1+ dat gaat al vrij hard maar wel gecontroleerd, want ben je onbeheerst bezig dan wordt je eraf gehaald  :eusa_naughty: en TERECHT  :) mijn excuses voor mijn motto mannen  :eusa_angel: (was als grapke bedoelt)

:)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Emhavee

Citaat van: M a r c op 20-02-2008 18:02:07
zou dolgraag willen racen op het circuit, maar niet met mijn 855 R, teveel  risico, ik vertrouw mezelf 200% maar de overigen, zonder iemand te willen beledigen, niet...

Je scheert nu dus wel iedereen over één kam... dus beledig je die "overigen" wel. Ben jij dan zó'n goede coureur?  ::)

zoals ik al aangaf
ik vertrouw mezelf 200%
of ik daarmee een goede coureur ben valt allen maar te bezien op het circuit,
maar niet met mijn R,
en daarom zou ik het best wel graag willen in een geprepareerde circuitracer bv bmw

niet dat ik dan als een debiel over de baan zou gaan maar mocht ik 'm onverhoopt crashen zal ik daar geen traan om laten

TTT242

Ach...gewoon wat rondjes draaien voor de fun....ieder op zijn eigen tempo. Knipper aan en snellere wagens doorlaten. Ik zit liever met allemaal Volvo liefhebbers op de baan dan. Ik ga m'n wagen ook niet zo in de prak rijden hoor. Gewoon lekker amuseren  en er een leuke dag van maken :eusa_dance:
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

lipton

stel ik dan voor om de personen die zijn geintereseerd zich gewoon aantemelden en diegene die het niet willen of met andere woorden bang hebben :D zich zo min mogelijk mengen in deze topic(grapje)

we moeten zo overzichtelijk mogelijk zoveel mogelijk mensen tesamen krijgen om deze meeting te laten bestaan

Ludo

Citaat van: lipton op 20-02-2008 22:44:02
we moeten zo overzichtelijk mogelijk zoveel mogelijk mensen tesamen krijgen om deze meeting te laten bestaan

zorg dan eerst eens dat je alles op orde hebt.
zoals datum, kosten....
...

dit klinkt zo'n beetje als, wie wil er mee op vakantie, ik weet alleen nog niet wanneer en waar naartoe.  ::)

lipton

Citaat van: Ludo op 20-02-2008 22:48:01
Citaat van: lipton op 20-02-2008 22:44:02

zorg dan eerst eens dat je alles op orde hebt.
zoals datum, kosten....
...

dit klinkt zo'n beetje als, wie wil er mee op vakantie, ik weet alleen nog niet wanneer en waar naartoe.  ::)
zal ik snel doen ludo !

TTT242

Als het via Skylimits Events moet, dan is er eerst dit;
http://www.skylimitevents.be/Page_Generale.asp?DocID=10063
en dan kan je vervolgens Free driving doen;
http://www.skylimitevents.be/Page_Generale.asp?DocID=10064

Maar ik denk dat het de bedoeling is dat samen we in groep op hetzelfde moment gaan deelnemen. Ik vermoed dat we dan ook zo'n soort initiatieprogramma gaan moeten afwerken?

Dan zul je deze formule moeten bespreken;
http://www.skylimitevents.be/Page_Generale.asp?DocID=10066
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Emhavee

als ik rustig rondjes wil rijden ga ik wel op de A10 'scheuren' :police:
kom op zeg als je op het circuit rijdt wil je voluit kunnen gassen zonder bang te zijn je geliefde bolide de vernieling in te (laten) helpen

zie dat het huren van een wagen tussen de €440 en €550 kost,
maar da's dan waarsch. geen Volvo dus dan automatisch de vraag of dat door de Volvo minded medecoureurs uberhaupt wordt geaccepteerd...

snap volkomen dat het een Volvo dag moet worden maar reageer aangezien de ondertitel van het topic (mensen gezocht!!)is

M a r c

Citaat van: Emhavee op 20-02-2008 20:54:19

maar mocht ik 'm onverhoopt crashen zal ik daar geen traan om laten

...dus moeten wij concluderen dat JIJ zelf niet te vertrouwen bent?  ;D

info@europeantuning.nl

Emhavee

Citaat van: M a r c op 21-02-2008 12:01:09
Citaat van: Emhavee op 20-02-2008 20:54:19

maar mocht ik 'm onverhoopt crashen zal ik daar geen traan om laten

...dus moeten wij concluderen dat JIJ zelf niet te vertrouwen bent?  ;D
:eusa_shhh: