Race Meeting (mensen gezocht !!)

Gestart door lipton, 16-02-2008 11:33:28

Vorige topic - Volgende topic

V70 classic

Sommige kan ik echt niet volgen.
OK ik ben nieuw op dit forum.
Je koopt een 850 R je verbouwt em voor een redelijk kapitaal voor meer Hp.
Je leest regelmatig hoe hard ze wel niet rijden.
Dan krijg je de mogenlijkheid om op een afgesloten weg te rijden voor wat je waard bent.
en dan krijg je van ik vertrouw anderen niet.
Wanneer rijden die personen dan met al die pk 's die ze hebben ?? :eusa_wall:
Hier in Nederland ben ik nooit alleen op de weg dus zeg het maar.
Als je gewoon je verstand gebruikt voor en in de bocht kan je op het rechte stuk eens zien of Rica je niet heeft opgelicht  ;D

Ik rijd met een dieseltje dus ik voel me niet geroepen.
Maar met een beetje geluk volgend jaar misschien?  :angel:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Misha

Citaat van: V70 classic op 27-02-2008 22:15:06

Ik wel !

Een circuit haalt het hoogste testosterongehalte in sommigen naar boven.
De eerste paar rondjes zullen mensen het nog wel verantwoordelijk/voorzichtig  doen, maar er zullen  er zeker zitten bij die heel veel pk's hebben en een absoluut gebrek aan wagenbeheersing. Dit gecombineerd met zelfoverschatting en het gevoel van ervaring na 5 rondjes..

Dit gecombineerd zorgen ervoor dat het best een gevaarlijk kunststukje kan worden.

Daarbij gaan racewagens ook geen 200.000 km mee: als je dus een middagje lekker gaat rossen op een circuit, kost dat je gewoon geld. Aan slijtage, maar mogelijk ook aan deuken. Met een redelijke snelheid de grintbak in zal je geen total-loss opleveren, maar wel een paar 100 uitdeuken zonder spuiten sessies..

Aan de andere kant: No Pain, No Gain !

Als ik er voor de zekerheid wat geld voor opzij kon zetten, deed ik ook mee.
Gewoon gokken op dat alles schadeloos en zonder problemen gaat doe ik niet.

Maar kijken kan ook leuk zijn hoor !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marcel T4?

Citaat van: R o b op 27-02-2008 21:34:18
Citaat van: Marcel T4? op 22-02-2008 11:11:12
Overigens zit er een nieuwe lichting 'ring'-nognietrijders op het X40 forum en ik denk dat er in 2008 weer een aantal gaan sneuvelen.........

:eusa_wall:

dat jij nog ooit die reactie kon geven ..............  ;D

Ik leer ook van fouten van anderen. Ook ik was enthousiast maar was wel bang voor de NS en daardoor is die van mij nog heel. Zodra ik het circuit beter begon te kennen en dus bochten begon uit te proberen, is het ook een keer bijna mis gegaan. Op het 40forum zitten er een aantal die net zo klinken als de personen waarvan de auto al plat is, daarom denk ik dat.........

Ik heb ook op het circuit van Zolder gereden en het is zoals al gezegd een zwaar circuit: remmen en banden slijten harder dan op de NS, lange rechte stukken die eindigen in een chicane, lange doordraaiers of scherpe 180 graden bochten. Te hard betekent een spin, vlucht over de curvestone of de muur.

Het verbaast me alleen wel dat er hier niet meer mensen zich opgeven......je rijdt met bekenden over het circuit die allemaal respect hebben voor hun eigen auto en voor die van de ander.....het is géén wedstrijd!

michiel

Citaat van: Marcel T4? op 27-02-2008 23:07:31
Het verbaast me alleen wel dat er hier niet meer mensen zich opgeven......je rijdt met bekenden over het circuit die allemaal respect hebben voor hun eigen auto en voor die van de ander.....het is géén wedstrijd!
mee eens
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Manga

Citaat van: Arjan T4 op 23-02-2008 00:27:03
"Crashtest" Dummy wil ook wel mee onder het motto van; Hou'm heel!

1- Lipton 854R
2- M a r c  854 T5
3- Dave C70 2.5T (850 T5 Freak)
4- T o m 854 T5 (Jerommeke)
5- The Doctor (let wel aan de datum)
6- Volvo Felipe 854 T-5R
7- Johann 854 GLT
8- Eugene 854 T-5
9- Michiel 855 T-5R
10- Verrückter 850 T-5R
11- Martijn. 854 glt
12- 850Tim (855 R aut)
13- exhale (Rik) 854 T-5
14- HaRdCoRe-WeZ Honda CRX VTEC
15- Rick. 854 T-5 ( afhankelijk van datum en kosten )
16- Alpinestar 744 T16V
17- Marcel T4? S40 T4 (afhankelijk datum en kosten)
18- TTT242 V70N T5
19- Arjan T4 (afhankelijk datum en kosten)
20- Manga 855 T5
850R 2.0 DOP

R o b

Citaat van: Marcel T4? op 27-02-2008 23:07:31
Citaat van: R o b op 27-02-2008 21:34:18
Citaat van: Marcel T4? op 22-02-2008 11:11:12
Overigens zit er een nieuwe lichting 'ring'-nognietrijders op het X40 forum en ik denk dat er in 2008 weer een aantal gaan sneuvelen.........

:eusa_wall:

dat jij nog ooit die reactie kon geven ..............  ;D

Ik leer ook van fouten van anderen. Ook ik was enthousiast maar was wel bang voor de NS en daardoor is die van mij nog heel. Zodra ik het circuit beter begon te kennen en dus bochten begon uit te proberen, is het ook een keer bijna mis gegaan. Op het 40forum zitten er een aantal die net zo klinken als de personen waarvan de auto al plat is, daarom denk ik dat.........

Ik heb ook op het circuit van Zolder gereden en het is zoals al gezegd een zwaar circuit: remmen en banden slijten harder dan op de NS, lange rechte stukken die eindigen in een chicane, lange doordraaiers of scherpe 180 graden bochten. Te hard betekent een spin, vlucht over de curvestone of de muur.

Was ook een beetje een teaser van me! Jou voorzichtigheid en ervaring zijn gewoon goed! Daar kunnen enkele forumleden van leren tijdens het komende Anschau-weekend in mei!

Ook Arjan T4 rijdt zeer bewust van alle gevaren over de ring.

Gr, Rob!

V70 classic

Citaat van: Misha op 27-02-2008 22:26:25
Citaat van: V70 classic op 27-02-2008 22:15:06

Ik wel !

Een circuit haalt het hoogste testosterongehalte in sommigen naar boven.
De eerste paar rondjes zullen mensen het nog wel verantwoordelijk/voorzichtig  doen, maar er zullen  er zeker zitten bij die heel veel pk's hebben en een absoluut gebrek aan wagenbeheersing. Dit gecombineerd met zelfoverschatting en het gevoel van ervaring na 5 rondjes..

Hier heb je wel gelijk in.
Maar je bent er zelf bij .
Ik ken ook een paar idioten maar daar blijf ik uit de buurt al rijden ze op een driewieler.
Wat ik bedoel is dat uit sommige topics is te distileren dat ze met zwaar illegale snelheden op de openbare weg vertoeven :eusa_angel: ik spreek nu uit ervaring als er een zonodig een 1 op 25 klant met  85 een cd tje wisseld heb je een groter probleem dan dat iemand op de ring met 200 rechtdoor gaat want ik neem aan dat jij wel remt.
En voor de rest beter 10 gekken achter je dan 1 voor je  ;D je rijdt je eigen rondjes.
Ooit eens een wedstrijd gezien wie het hardst zonder licht naar huis reed,toen voelde ik me niet geroepen om hier een poging naar te doen.

En inderdaad kijken is ook leuk eens over nadenken ik blijf het volgen of het door gaat
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Arjan T4

Citaat van: R o b op 28-02-2008 08:02:42
Was ook een beetje een teaser van me! Jou voorzichtigheid en ervaring zijn gewoon goed! Daar kunnen enkele forumleden van leren tijdens het komende Anschau-weekend in mei!

Ook Arjan T4 rijdt zeer bewust van alle gevaren over de ring.

Gr, Rob!

Ik weet wat de auto mij gekost heeft (financieel en moeite) en wat hij mij waard is. Dus alle voorzichtigheid geboden. Ik rij liever een paar seconden langzamer en op zeker dan dat ik schade rij.

Gr, Arjan

Manga

Gewoon een beetje racen, kom op jongens.....   :P
850R 2.0 DOP

R o b

Citaat van: Manga op 29-02-2008 03:35:00
Gewoon een beetje racen, kom op jongens.....   :P

Racen met beleid....get the picture!?

Starbuck

1- Lipton 854R
2- M a r c  854 T5
3- Dave C70 2.5T (850 T5 Freak)
4- T o m 854 T5 (Jerommeke)
5- The Doctor (let wel aan de datum)
6- Volvo Felipe 854 T-5R
7- Johann 854 GLT
8- Eugene 854 T-5
9- Michiel 855 T-5R
10- Verrückter 850 T-5R
11- Martijn. 854 glt
12- 850Tim (855 R aut)
13- exhale (Rik) 854 T-5
14- HaRdCoRe-WeZ Honda CRX VTEC
15- Rick. 854 T-5 ( afhankelijk van datum en kosten )
16- Alpinestar 744 T16V
17- Marcel T4? S40 T4 (afhankelijk datum en kosten)
18- TTT242 V70N T5
19- Arjan T4 (afhankelijk datum en kosten)
20- Manga 855 T5
21- Starbuck 854 T5

Joachim1

Race meeting  :eusa_shifty: hoop dat alles goed gaat en heel blijft  :angel:

Spin!

Als het zover is, dan kom ik wel kijken...NO WAY dat ik m'n banaantje op het spel zet.

www.vm-parts.nl

Starbuck

Citaat van: Spin! op 29-02-2008 22:13:52
Als het zover is, dan kom ik wel kijken...NO WAY dat ik m'n banaantje op het spel zet.

Daarom kom ik ook niet met de DOP, maar met de blauwe.
@Ludo; Sorry my friend...

M a r c

Enfin... we zijn al met 20 deelnemers. Wanneer gaan we e.e.a. concreet maken?

want praatjes vullen geen gaatjes en de mening van mensen die toch niet meedoen is in dit topic dan ook gewoon overbodig....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl