Weer terug bij de T-5 !

Gestart door Nunki, 16-02-2008 17:47:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nunki

Hallo roffelaars!

Ik heb mezelf vanmorgen wat leuks aangeschaft, ter vervanging van de ontvreemde T-5:



Excuus voor de luie foto vanuit m'n raam; zal snel wat fatsoenlijker plaatjes schieten. Dit is beetje madurodam zo.
Maar anyhow; ben er erg verheugd mee! Zelfde kleur tandarts blauw als mijn vorige. Sommigen zullen hem misschien kennen want hij is tot september 2007 van een forumlid geweest (roelandt5) Daar kwam ik van de week achter. Hij heeft er echt flink in geinvesteerd: t5-r voorbumper en achterspoiler, nieuwe comets (meen ik) V70 achterlichten (complete set van 4 stuks) en last but not least: een setje Weitec verlagingsveren! Wat zijn die dingen duur man  :o  Rijdt echt super strak! Verder heeft hij redelijk wat onderhoud aan de wagen gedaan.
Er zit een donker lederen V70 interieur in.
We hebben net een retourtje A'dam - Eindhoven gemaakt en het is echt een plezier om in te rijden; net een vliegtuig dat ding... Ook redelijk geruisloos, zelfs bij 160+. Lijkt wel stiller als mijn vorige roffels.

Nadelen heeft hij ook: op de motorkap heeft hij een flinke pit zitten en de bestuurderskant heeft een streepschade gehad van voor tot achter. Het voorsherm en de deuren zijn door Roeland hersteld, maar in het achterscherm zit nog een 'vouw'. Dit wil ik wel laten herstellen binnenkort.
Ander ding: de achterruiten en de kofferbak hebben geblinderd glas. Persoonlijk weet ik nog even niet wt ik daarmee ga doen. Het is niet super donker en je hoeft er nog niet met gouden kettingen in te zitten, maar wellicht ga ik het binnenkort verwijderen. Hou toch meer van origineel.
En dan die comets. Wat vinden jullie ervan? Op zich vind ik het wel staan, maar ben er titans onder gewend. Voorlopig blijven ze er onder, maar wellicht voor in de toekomst... Ben ik nog niet helemaal uit.

Ok mooiere foto's volgen.

Groeten!
Joost


850 T5 Freak

Hele mooie T-5  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: velgen staan er echt goed onder man  :eusa_drool: veel plezier ermee  :eusa_dance:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

)()()sT

Waaaaauuuwwww!!!!!

Man, wat een plaatje zeg! Hopelijk kun je er lang van genieten  :eusa_pray:

Nunki

ja dank jullie! Ben er ook erg blij mee  :eusa_dance:
Oh ja nog vergeten: het betreft een italiaantje, dus een 2.0 en hij heeft 249.000 gelopen. Blok loopt echt super strakk! Merk weinig vershil in vermogen eerlijk gezegd tussen deze en m'n vorige. Heb wel zin in een chippie binnenkort  ;D
En oh ja: hij is wa+ verzekerd dit keer  8)

)()()sT

Zijn de ruitjes getint?
Wil ik ook nog eens...  8)

fearless

Gefeliciteerd er mee. Heel erg mooie auto.

En die comet's staan hem erg goed.  :eusa_clap:

850 T5 Freak

Citaat van: )()()sT op 16-02-2008 18:05:30
Zijn de ruitjes getint?
Wil ik ook nog eens...  8)


:eusa_shhh: goed lezen Joost  :eusa_shhh:

:eusa_whistle:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Nunki

Citaat van: )()()sT op 16-02-2008 18:05:30
Zijn de ruitjes getint?
Wil ik ook nog eens...  8)

ja zijn idd getint, maar niet overdreven. Ik moet er nog even aan wennen eerlijk gezegd. Breekt hem een beetje in 2-en...

Heb er trouwens ook nog een heel stel onderdelen bij gehad; o.a. de originele achterlichten (die niet eens dof zijn!) een mistlamp en 2 sets ruitenwissers. (van die nieuwerwetse, geheel van rubber. Zit een conversiestukje op om het passend te maken) Ook nog 2 ashoezen en alles origineel volvo! Ik ga een winkeltje beginnen!



)()()sT


D-J

ziet er strak uit hoor!!!
V70 T-5D

rifwachter

dat ziet er mooi uit !

veel plezier met je mooie, nieuwe aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Nunki

Citaat van: dennis-d op 16-02-2008 18:22:26
wauw.... , daar valt de zilvermeeuw-broer wel wat bij in het niet, maar echt een pracht auto !!!

hoop dat je hier net zoveel plezier aan beleeft als je vorige T-5.

Groeten Dennis-d

;D

De zilvermeeuw broer staat er ook nog hoor! Ik heb er nu 2 en ze staan mooi naast elkaar...
Doet me eerlijk gezegd toch wel een beetje pijn om hem weg te doen, maar 2 roffels is iets teveel hier in A'dam en voor m'n beurs. Heb er erg veel plezier van gehad ook al was het niet voor lang.
Misschien dat hij naar m'n ouders gaat. Die hebben meer plaats. M'n vader wil hem misschien wel overnemen want die vond hem schitterend :D  Heb er geen haast mee...




why-not

Mooie wagen en mooie wielen  ;D

veel plezier ermee






Zo'n motorkap heb ik ook  :-\

jero

Hey Joost,

Gefeliciteerd, mooie wagen !

993GT2

Mooie kar! Mooi kleurtje is dat zeg :)

Ik zag 'm afgelopen week op Marktplaats staan. Veel plezier en veilige kilometers ermee.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs