Weer terug bij de T-5 !

Gestart door Nunki, 16-02-2008 17:47:28

Vorige topic - Volgende topic

RyanB

Hij ziet er netjes uit hoor, en met een paar Titan's eronder (wat ik overigens niet zou doen) zie je het verschil met een t-5r echt niet ;).

)()()sT

Ow jawel hoor... de kleur  ;D

michiel

Gefeliciteerd Joost! Nu ben je weer terug bij af, of eigenlijk al weer verder. Als je die Comets kunt ruilen tegen Titans zou ik het doen, anders lekker laten zitten. En ik heb er geen meer.........
Er staat nu trouwens wel een setje van 3 op MP, misschien goedkoop te krijgen ivm incompleet. Die ene vindt je dan later wel.
By the way, wat ga je doen met dat extra setje niet-doffe achterlichten?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Walvo

Joost, gefeliciteerd met de zeer mooie aanwinst!

Ik weet dat Roeland er veel tijd, energie en vooral geld in heeft gestoken destijds.

De comets heeft hij nieuw gekocht.
Verder weet ik dat hij er toen heldere lampen in heeft gezet, maar deze zie ik volgens mij niet op jouw foto.
Ik mis ook de grill, die Roeland plaatste.
De nieuwe V70 achterlichten heeft hij volgens mij niet zelf gedaan.
De km-stand klopt inderdaad.

De wielen zou ik houden, maar het folie zou ik niet laten zitten.

Zit de stereo-apparatuur van Roeland er nog in? :eusa_boohoo:

Werkelijk een schitterende T-5 met een smetteloos interieur!!
Veel plezier ermee.
2.3 T5 estate '94 (kleur 412)

Nunki

Citaat van: Walvo op 16-02-2008 19:58:47
Joost, gefeliciteerd met de zeer mooie aanwinst!

Ik weet dat Roeland er veel tijd, energie en vooral geld in heeft gestoken destijds.

De comets heeft hij nieuw gekocht.
Verder weet ik dat hij er toen heldere lampen in heeft gezet, maar deze zie ik volgens mij niet op jouw foto.
Ik mis ook de grill, die Roeland plaatste.
De nieuwe V70 achterlichten heeft hij volgens mij niet zelf gedaan.
De km-stand klopt inderdaad.

De wielen zou ik houden, maar het folie zou ik niet laten zitten.

Zit de stereo-apparatuur van Roeland er nog in? :eusa_boohoo:

Werkelijk een schitterende T-5 met een smetteloos interieur!!
Veel plezier ermee.

Hij heeft er idd erg veel aan gedaan. Echt zonde dat hij hem destijds weg heeft gedaan / moeten doen. Ik heb zelfs het T-5 petje erbij  :D
Klopt dat er eerst heldere koplampen en een gaas grille inzaten. Die wilde de vorige eigenaar niet hebben; wilde hem gewoon 'origineel' houden, zodoende. De audio installatie heft hij er toen ook uitgehaald. Ligt nog wel een heel dikke accu in. Dus als ik ooit plannen heb...
Ik ga zorgen dat hij zeker in topstaat blijft. Als de schades zijn weggewerkt dan is het echt een heel mooie wagen. Interieur is idd ook in mooie staat. Moet alleen de deurpanelen een keer vervangen voor lederen. Die zijn nog van stof.

BenC70ES

Dit is wel een heel mooie 850 estate...  veel plezier ermee!  :eusa_clap:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Spin!

Citaat van: michiel op 16-02-2008 19:51:48
Er staat nu trouwens wel een setje van 3 op MP, misschien goedkoop te krijgen ivm incompleet.

Als je dr maar vanaf blijft  ;D

www.vm-parts.nl

elianmars

Hele mooie wagen, Joost!

En die wielen....Tja.......  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

fbm

Zeker weer een lekker gevoel, een T5! ;D ;D

Velgen zo houden!

veel plezier er mee!

:eusa_clap:

Rayman

Ik vind het een erg mooie estate. Lekker kleurtje, mooie wielen, totaalplaatje is weer eens dik in orde. Veel plezier met zo'n mooie volvo!
Dark Side of the Force is German

Flipjes 850 R

Hele mooie estate, ik zou alleen de lak optisch weer goed maken, en de deurpanelen vervangen en het daar lekker bij laten. Hele mooie verscheining zo met die velgen, en donkere ruiten. Veel plezier ermee !!!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

FGG

Citaat van: Rayman op 17-02-2008 10:16:43
Ik vind het een erg mooie estate. Lekker kleurtje, mooie wielen, totaalplaatje is weer eens dik in orde. Veel plezier met zo'n mooie volvo!

Mee eens. De combinatie van de kleur met die Comets... erg mooi!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Mooi ding hoor 8)

Gefeliciteerd!

Gr ;)

big ben

Joost...............proficiat met de nieuwe aanwinst!! 8)

Mooie "kar"  :D

innocenti

Mooie car en gefeliciteerd met je aanschaf. Mooie kleur ook  :)

Wielen zal qua keuze altijd moeilijk blijven. En persoonlijk. Ik heb een V70r met Titan zomerwielen en zit nog steeds te twijfelen of het Titans blijven of Comets. Worden het Comets gaan de Titans in de verkoop maar ben er nog niet uit.