Mijn 855 T-5D

Gestart door Bouma206, 18-02-2008 19:54:30

Vorige topic - Volgende topic

Bouma206

Citaat van: elianmars op 12-10-2008 21:39:45
Citaat van: thuur op 12-10-2008 12:47:30
Ik vind dat je maar een vreemde 855 hebt :eusa_think:

Gr :eusa_eh:

Dito  :eusa_shifty:

Jammer.... Maar het klopt het is een vreemde 855. Ik had even geen nieuwtje van de 855 maar wel van de Vara.
Fryslân boppe!!!!

Enno

als ie er zelf maar blij maar is ;)......

D-J

He, TCK's eronder! Fijn bandje hoor, kun je ook fatsoenlijk over modderpaadjes mee!!
Alleen niet teveel van bochtengedrag verwachten....dan begint ie iets te glijden als het te hard gaat!!!

Staat wel mooi hoor!
V70 T-5D

Bouma206

Citaat van: D-J op 14-10-2008 13:23:09
He, TCK's eronder! Fijn bandje hoor, kun je ook fatsoenlijk over modderpaadjes mee!!
Alleen niet teveel van bochtengedrag verwachten....dan begint ie iets te glijden als het te hard gaat!!!

Staat wel mooi hoor!

Hé rij jij ook een allroad bike? Met TKC?

Bochten op verhard gaat prima. Op zand was mijn eerste indruk ook dat je gewoon grip hebt in tegenstelling tot de battle wings die er eerst onder hingen.

Wat voor bike rij jij dan?
Fryslân boppe!!!!

D-J

Een GS....natuurlijk... ;)

En ja, ook ik mag graag wat onverhard meepakken. Tck is een prima allround/allroad band.
Ik rij nu weer op Tourance's voor de winter, maar op mn extra velgen heb ik noppen liggen. :eusa_dance:

Gr,

D-J
V70 T-5D

Bouma206

Ok tourance voor de winter. Ik heb deze TKC's er ook onder gezet om de winter door te komen. Ik ben vooral benieuwd hoe ze het houden in sneeuw. Ik had battle wing maar ik heb niet echt het idee gehad dat deze banden onder gladde omstandigheden goed gingen presteren.
Welke GS heb je?
Fryslân boppe!!!!