downpipe op 2.0 R

Gestart door Bonnieclyde, 19-02-2008 20:33:34

Vorige topic - Volgende topic

Joachim1

Citaat van: michiel op 20-02-2008 22:57:57
Citaat van: matRRR op 20-02-2008 22:47:37
Om politieke redenen( dreigende uitbraak 3e wereldoorlog) (hahaha, karel jij hebt grote ballen, je vrouw leest mee op het forum!!!!)verzoek ik allen weer on-topic te gaan ;D ;D

Nog heel even dan.  ;D

Citaat van: t5karel op 20-02-2008 22:41:55
CiteerEn dat oefenen is inderdaad aan te raden. Nudge nudge, wink wink, know what ah mean?
En dat steeds met je eigen vrouw ?:eusa_doh:.

Hoezo  :eusa_doh: ?

Ligt er natuurlijk wel aan wat u bedoelt, heer vleeschhouwer. Is mijn huidige liefde mijn enige oefenobject ooit, of was zij destijds bedoeld als oefenobject voor gevorderden? ;D

Of vindt u het leuk om verwarring en twijfel te zaaien?  :eusa_naughty:

ik gok nr 3  ;D

matRRR

Hierop inhakend,refererend naar uw toespeling, geachte heer joachim1. is de zogenaamde "oude fiets" verworden tot een moeilijk te bestijgen eenwieler, slechts weggelegd voor de enkeling?

realiseert u zich wel dat bij veelvuldig gebruik van uw eenwieler, deze band sneller zal slijten dan de banden van de
"oude fiets"......

geeft stof tot nadenken, niet?
aldus confucius..  :laugh: ;)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

michiel

Volgens mij dwalen we af........
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

matRRR

jaja, mooie downpipe....
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Joachim1

Citaat van: matRRR op 20-02-2008 23:04:22
Hierop inhakend,refererend naar uw toespeling, geachte heer joachim1. is de zogenaamde "oude fiets" verworden tot een moeilijk te bestijgen eenwieler, slechts weggelegd voor de enkeling?

realiseert u zich wel dat bij veelvuldig gebruik van uw eenwieler, deze band sneller zal slijten dan de banden van de
"oude fiets"......

geeft stof tot nadenken, niet?
aldus confucius..  :laugh: ;)
Naja niet veel zin om hier nu op in te gaan  :P proost! op de oude fiets dan maar  :eusa_whistle:

Bonnieclyde

Heren Heren Heren.......   :eusa_naughty:

Ik wilde wat meer weten over een downpipe voor me auto

En niet wat julie met jullie downpipe doen :eusa_hand: ;D
1 letter kan het verschil maken ....... "R"

Turbo-Geek

Ik denk dat daar duidelijk antwoord op gegeven is ... En daarbij wat meer advies omtrent modificaties enzo.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

matRRR

Citaat van: Turbo-Geek op 21-02-2008 20:48:51
Ik denk dat daar duidelijk antwoord op gegeven is ... En daarbij wat meer advies omtrent modificaties enzo.
inderdaad, deze vraag is duizenden keren gesteld op het forum, zoekfunctie werkt!!!
sleutel de pijp eronder en je weet het zelf ook....

Turbo-Geek

Daarbij zou ik eerst het Tunings advies topic eens doorlezen, daar worden als het ware de diverse stages en ervaringen verteld en dan wordt alles wat duidelijker.
  The things you own end up Owning you !